PDA

Se full versjon : Hun biter

Bæra
20 Oct 2007, 19:23
A er 13 mnd, og nå har hun begynt å bite meg til blods på det ene brystet. Merka i natt at det var veldig vondt da jeg amma på venstre side, tidligere i dag gikk det bra, men sist nå var det veldig vondt igjen. Da jeg såg etter oppdaga jeg at jeg hadde bitemerke og blødde. Hun biter ikke for å bite, men det blir vel noe feil med teknikken på den siden. Merker ingenting på den andre.
Det har hele tiden vært høyre pupp som har vært favoritten, så melka kommer nok lettere her.
Kan ikke si jeg ser fram til nattammingen, for en pupp er ikke nok for snuppa...

Serendipity
20 Oct 2007, 19:29
Jeg fikk samme problemet da Tipp var på samme alder, og det som gjorde at det ble bedre var å forandre ammestillingen. Prøv deg litt frem, se om det er bedre om hun ligger på en annen måte på den puppen som er vondest. Kanskje hun kan ligge litt høyere opp mot deg når dere ligger og kanskje en pute under armen din vil hjelpe når dere sitter?

Lykke til i alle fall, slike bittsår er ikke godt :klemse:

nypeblomst
22 Oct 2007, 09:23
Eller kanskje det beste nå er fotbal-grepet. Evnt at hun ligger med bena andre veien når dere ligger, altså bena opp mot hodet ditt...
Jeg merker også at det er litt sårt på den ene puppen av og til,men ikke så ille som hos deg heldigvis...Usj, synes synd i deg jeg.
Lufttørking og melk på såre brystvorter har vore et must her til tider.
Lykke til!

Bæra
23 Oct 2007, 23:37
Tusen takk! :barn: Jeg har klart å amme litt på det brystet de to siste dagene, men ikke så mye. Men jeg er hedigvis heldig med at jeg ikke har melkespreng da ;)