PDA

Se full versjon : Jeg blir så glad av Jesper Juul

Jeano
02 Nov 2007, 13:07
Denne var flott
http://www.aftenposten.no/amagasinet/article2078182.ece

Stratos
02 Nov 2007, 13:15
Den var bra, ja! Han forklarer det så enkelt og logisk. Blir så glad av at han alltid ser ting fra barnas synspunkt, det er det neimen ikke alle som gjør...

September
02 Nov 2007, 13:17
Ja, den var veldig fin!:jupp:

Kaskis
02 Nov 2007, 13:18
Ja.

Snuskerusk
02 Nov 2007, 13:18
Ja, jeg leste den nettopp. Jeg liker Jesper Juul jeg. :)

Serendipity
02 Nov 2007, 13:40
Herlig - takk for linken :blomst: Skal legge den bak øret til neste gang Tipp vil ha på sommerjakken og lave joggesko i øsepøse regnvær.

Zoë
02 Nov 2007, 13:47
Bra artikkel. Godt å vite at vi ikke er helt på bærtur.

Vi bruker faktisk omtrentlig de samme ordene til storebror hvis han sier at han ikke vil spise når det er middag. Det morsomme er at han nesten alltid kommer etter et par minutter. Så pirker han litt i maten mens vi prater før han forlater bordet for å leke.

Imp
02 Nov 2007, 15:30
Så flott! Gleder meg til å få bøkene av ham, som jeg har bestilt.

Oliven
02 Nov 2007, 15:57
Jesper Juul er så klok. Liker han jeg også.

Chance
02 Nov 2007, 16:19
For et flott svar!! Og jeg skal jammen vise denne til sambo, han er nemlig litt striks på det der med å sitte til bords, og jeg er ikke helt enig. Så denne skal han få se!

Lille O
03 Nov 2007, 14:55
Jepp, det var en fin artikkel..
Men, hva synes dere om kommentarene som ble skrevet av andre folk??
Leste dem også, jeg.. Jeg skjønner jo godt hva de mener..
Men, hvor i all verden sto det noe om frie valg? Jeg ser det er det de har hengt seg opp i de fleste...

Har forøvrig lest ditt kompetente barn en gang, og skal lese gjennom den en gang til når jeg får tid.

Englepels
04 Nov 2007, 21:16
Denne ble jeg også så glad av å lese!! :blomsterfjes:

fillolin
04 Nov 2007, 22:22
Ja, denne var fin og gode ord i rette tid for meg som i det siste har vært for mye sammen med folk som mener at barna skal sitte til bords fordi at de skal sitte til bords... Denne var også mye mer konkret enn JJ pleier å være, synes jeg, og likte det også, jeg da. Synes noen ganger det blir for vanskelig å tenke seg den praktiske utformingen av rådene hans. Men når det gjelder kommentarene - synes egentlig de ble ganske dumme og forenklede og tyder på at de har lest med veldig fordomsfulle briller. Jeg følte meg iallefall ikke truffet når det gjelder det med å ha bena på setet ;)

Jannka
07 Nov 2007, 22:24
Liker Juul. Dersom jeg trenger å underbygge meningene mine, finner jeg somreger frem noen artikler av ham...