PDA

Se full versjon : Da er jeg klar for en nedtrapping... *oppdatert 2.mai*

Almara
16 Mar 2008, 21:52
Ammer fremdeles en god del. Men kjenner at jeg er lei nå. Vi har kuttet ut nattamming igjen :barn: Nå må han bare holde seg frisk, ellers er det på vogna igjen kjenner jeg meg rett.

Jeg liker ikke å amme han offentlig lenger. Vi hadde et møte i barnhagen hans der både forelder og barn var til stede. Vanligvis pleier jeg ikke å amme han i barnehagen, men nå hylte han på pupp, og for møtets fred fikk han det.

Min plan er nå at han kan få morgen og kveld. Vil han ha ellers vil jeg prøve å avlede eller gi kos på andre måter. Wish me luck girls!

Sofia
16 Mar 2008, 21:55
Lykke til! :klemse:

Marigold
16 Mar 2008, 21:56
HAn får på kvelden og natten, og på dagen hvis han er veldig trett, men ellers koser han seg med rismelk og annen drikke.
Lykke til...

moo
16 Mar 2008, 23:09
Lykke til!

Vi er i gang med noe av det samme, dog på en litt annen måte - jeg har i to dager unngått all amming på dagtid, men er innstilt på fortsatt nattamming og amming de kveldene det er jeg som er hjemme og legger henne. Litt bakfrem kanskje, men det er slik jeg ønsker å få det til nå fremover.

:)

Zoë
16 Mar 2008, 23:25
Lykke til!

Thinkerbell
17 Mar 2008, 08:06
Lykke til, Almara. Du får oppdatere oss.

Magica
17 Mar 2008, 09:34
Vi er også på nedtrapping-egentlig nattavvennet vi i seinhøst,men mye forkjølelse og omgangssyke i vinter har gjort at det sklidde ut,og nå skal vi bruke påsken på å komme litt mer i rute.Ammer bare hjemme,offentlig amming er jeg for min del ferdig med.

Lykke til!

Almara
17 Mar 2008, 22:54
I dag har det gått helt fint. Han har bare spurt en gang, og da klarte jeg å få han på andre tanker ganske fort :)

moo
17 Mar 2008, 23:00
Så bra. :)

Hos oss ble det full krise etter dagduppen og tidlig på kvelden, så jeg har ammet to ganger. Men de andre gangene holdt det med en god klem, litt lesing på fanget, osv. Jeg tok meg selv i å tenke ordet avvenning, mens det jeg egentlig ønsker er nedtrapping på en måte som ivaretar behovene til oss begge to. Da jeg husket det, ble det mye lettere å amme da hun virkelig trengte det. :nikker:

Almara
02 May 2008, 23:12
Da er vi ganske stabilt ned i amming om morgenen og kvelden. Han hatt fått ved et par andre anledninger da han har hatt behov for det. Vi er fornøyde begge to :blomsterfjes:

Jeano
03 May 2008, 00:53
Har det gått greit?

Her i huset var det mye av og på før han til slutt sluttet

Eple
03 May 2008, 01:15
Så bra!:hopp:

Sofia
03 May 2008, 09:17
Da er vi ganske stabilt ned i amming om morgenen og kvelden. Han hatt fått ved et par andre anledninger da han har hatt behov for det. Vi er fornøyde begge to :blomsterfjes:
Så fint å høre, Almara! :klemse: