PDA

Se full versjon : Dett var dett!

kenguru
26 Mar 2008, 21:27
I en alder av .. 20mnd har n bolla sagt stopp!
Jeg spr om han vil ha pupp og han rister febrilsk p hodet.
Dette skjedde egentlig i psken- Jeg har ammet han kun p morgenen siden jul- men n vil han ikke ha mer da heller-3 sup ogs er det ut av senga.

Noen f ganger vil han ha noen slurker p dagen- men dette er snakk om en eller to ganger i uka.

S jeg fr vel bare innse at lille bolla mi har blitt stor gutt og bestemt at nok er nok og pupp er pupp!

UHU!
JEG M HA NY BEBI!!!

Sa jeg at jeg ville ha ny bebi??

Ogs vil jeg ha den jobben jeg har skt p! !!!

N!

Ogs savner jeg allerede :ammetaake: :ammetaake:

Sofia
26 Mar 2008, 21:29
Sta!

kenguru
26 Mar 2008, 21:30
neheii!

Magica
26 Mar 2008, 21:31
S herlig at han slutter av seg selv!Det drmmer jeg og om,men det ;) kommer aldrialdrialdri til skje med poden,han kunne levd p melk enda.

creemy
26 Mar 2008, 21:33
ja, vemodig er det.
Husker nr det var slutt her ogs. Null interesse eller savn fra Lillegutt, bare mamman som savnet:amme: ...........

Stratos
26 Mar 2008, 21:36
Hihi, jeg m bare le litt av deg sta :fnis: Du beskriver det s bra. Ser dere for meg.

Forstr at det er merkelig og litt trist at denne fasen er over, men det er jo fantastisk at han har ftt slutte akkurat nr han vil :konge:

kenguru
26 Mar 2008, 23:01
I know stratos- men en hoderistende liten tass som er s bestemt nr jeg sier "vil du ha pupp"-- det kan man nesten begynne grte en skvett av..
hoho
Men st er han da..
Men hvor ble det av babyen min liksom...

Almara
26 Mar 2008, 23:40
Gratulerer med vel oversttt amming :blomsterfjes:

mirimor
26 Mar 2008, 23:51
Jeg skal fortelle noe om bolla. I dag har kyllingen villet ha mye pupp - s da kyllingen vkna etter formiddagsluren sin og jeg skulle amme ham, krp bolla opp i sofaen sammen med oss og smilte og s p, mens han strk kyllingen over hret.

Eple
27 Mar 2008, 00:15
Jeg skal fortelle noe om bolla. I dag har kyllingen villet ha mye pupp - s da kyllingen vkna etter formiddagsluren sin og jeg skulle amme ham, krp bolla opp i sofaen sammen med oss og smilte og s p, mens han strk kyllingen over hret.

Verdens beste Bolle!:serhjerter:

Og du Kenguru- jeg tror jeg elsker deg litt:hjerteskilt:

Englepels
27 Mar 2008, 01:03
Jeg elsker deg og.

kenguru
27 Mar 2008, 10:31
Tullehner hele gjengen!uhu

Anton
27 Mar 2008, 11:04
Jeg ogs elsker deg. Og Bolla di! Og gratulerer med en best mulig, tipp topp ammeslutt! Det der var jo helt optimalt! Han velger selv slutte - fr du blir drittlei amming og gr og hper han skal slutte!:Peace:

Hjertemamma
27 Mar 2008, 14:20
:kjrleik:

MieMy
27 Mar 2008, 16:07
Du er en helt,Kenguru.
N kan puppene dine bare "seine" til ny-babyen kommer...Og den kommer nr de fine sjalene dine er klare!
Tjihiiiiiii..

Lille O
29 May 2008, 02:53

:firehjerter:
Den Bolla di hres ut som en kjempego' liten gutt, Kenguru!!

Snuskerusk
29 May 2008, 09:28
Herlige Bolla, og s st historie Mirimor kunne fortelle.

Ja,dufr glededeg til neste beibi.:)