PDA

Se full versjon : Eg leser bok!

ohelene
01 Jun 2008, 22:36
Eg leser bok om Giraffspråket for fyrste gang. Har før berre skumma den. Angrar jo litt på at eg ikkje har lest den før, men no er eg altså i gang.

Som sosialarbeider har eg ein jobb der mykje (alt?) handlar om kommunikasjon. Å skille observasjon frå vurdering har vore noko eg har vorte drilla i frå eg var nyutdanna og møtte ein god rettleiiar, og seinare i mange års arbeide med miljøterapi og tilhøyrande daglege observasjonsrapportar. Å dra dette tilbake inn i munnleg kommunikasjon gav meg likevel ein del ahaopplevingar. Håpar på fleire gjennom boka.

Eg syns det er kjempenyttig å lese korleis eg t.d. kan klare å snu opplevingar av ubehagelige ting eg skal gjennom i løpet av dagen ved å vere bevisst kva ord eg brukar på eigne handlingar. Brukar du ikkjekrenkande kommunikasjon på deg sjølv? Kva med i forhold til korleis du skildrar og gjenforteller opplevingar du har hatt til andre? Er du obs på å skille vurderingar og observasjonar?

*tilbake til boka* :klappert:

JifraNord
01 Jun 2008, 22:50
korsen bok lese du?

jeg har lest denne :) og syns den var veldig flott..

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/servlet/VisBildeServlet?produktId=1929469&width=120

CarinaNV
02 Jun 2008, 10:05
Jag har gått kurs i det för ganska många år sedan i svenska försvarets regi. Jag brukar det mer eller mindre bevisst så och si dagligen. Efter vart ser jag att det blir ett ganska inlärt beteende som känns väldigt bra och riktigt att bruka.

I perioder då ting går på tok och då jag känner mig missförstådd och eländig passar jag på lite extra att ta mig en funderare på vad det egentligen är jag vill säga med mina ord och handlingar. Då brukar jag oftast non-violent communication och det har alltid känts som en super metod.

Tycker dock, som jag försöker uttrycka just ovan, att man får ta sig en funderare inimellan och skärpa till sig, för ting glider ut eftervart och man börjar slarva en del.

ohelene
02 Jun 2008, 20:52
JifraNord - det er den boka eg held på med.

Lilje
02 Jun 2008, 20:57
Er det en norsk bok? Jeg kjenner jeg og sambo hadde hatt godt av å snakke litt annerledes til hverandre.. :flau:

Edit Og der så jeg blidet til Jifranord, norsk ja :huh:

ohelene
02 Jun 2008, 21:43
Eg lånte ut boka til ein av studentane som var hjå oss no i vår - barnevernspedagog. Kjem til å reklamere for den både på jobb og til framtidige studentar :nikker:

Al-Kemia
02 Jun 2008, 21:51
Til spørsmålene dine: nei, jeg er veldig vc med meg selv. Veldig. Jøsses. Spørsmålene dine rørte virkelig ved meg. Tror jeg må sette meg og tenke litt. Takk for at du stilte meg disse spørsmålene :)