PDA

Se full versjon : Det hjelper litt allerede :)

Ambivalent
13 Jul 2008, 06:55
I går hadde vi stort prosjekt med montering av flatskjerm på vegg og surround-anlegg - typisk "bli i dårlig humør fordi ting ikke funker med en gang"-prosjekt... Og det gikk som det pleier å gå med sånne ting her i huset, sur mann - men den nye tålmodige meg! (prøvde å overse at han var sur i alle fall)

Så i går kveld etter strevet sa mannen: "Jeg har vært grinete, jeg hører det selv, unnskyld! Kanskje jeg burde lese litt mer om de der Zen-greiene jeg også?"

Var ikke det flott? I alle fall en god start her i huset :blomsterfjes:

Silence
13 Jul 2008, 08:54
SÅ BRA!!! Det er jo det aller beste når man kan erkjenne det selv at man er litt grinete... Av og til klarer man bare ikke å la være å bli potte sur... Men å være oppmerksom på det vil jo hjelpe til å være det litt mere bevisst neste gang!!! Så gradvis kanskje man klarer å endre seg litt??? (det er i alle fall MITT mål... for jeg er også en sånn som ikke TÅLER å plages med noe:banne:)

Moder'n
13 Jul 2008, 09:15
Var ikke det flott? I alle fall en god start her i huset :blomsterfjes:

Kjempeflott! Så bra at han klarte å se seg selv litt utenfra, og å gi uttrykk for sine følelser - selv om det var tydelig for alle rundt ham at han var sur og grinete. :fnis:

gjest
13 Jul 2008, 10:21
han mannen din har nokre positive egenskaper som slett ikkje alle av hans kjønn kan oppvise, ta godt vare på han. (og gi han gjerne litt innputt på å finne andre måter å uttrykke frustrasjon på)

Eple
13 Jul 2008, 11:57
:hopp: Så flott!

Lilje
13 Jul 2008, 14:44
Så bra at han klarte å se det selv da, og å sette ord på det! Du får låne han en Zenbok :knegg:

Englepels
13 Jul 2008, 23:23
Flinke mannen! Både med flatskjerm og med språket! :klappert: