PDA

Se full versjon : da ble det ammeslutt på oss!

indiana
20 Nov 2008, 19:15
Så ser det ut som vi har avsluttet ammingen. Lillesøster har vært ivvrig mårraammer det siste året, men jeg var litt sliten av at hun ligger å sparker meg hele tiden så jeg har prøvd at hun i alle fall ligger under egen dyne... og plutselig så sluttet hun å spørre etter pupp... så nå har hun ikke fått siden den 15. november...

Men jeg er strålende fornøyd jeg... har bare ammet på en side siden hun var 2 år og nå har hun altså blitt ammet i 3 år og 5 mnd...:)

trodde jeg skulle bli trist når det var slutt, men overgangen har vært så myk at jeg knapt har merket det.. og hun er blitt så stor...jeg kjenner det føles godt at den epoken er over selv om det var koselig så lenge vi holdt på, store lillesøster!!:blomsterfjes:

missy_vikky
20 Nov 2008, 19:19
Flink du har vært!! Jeg klarer ikke å se for meg at jeg holder på så lenge, da har jeg 2 år igjenn gitt!! Hehe.Men får se!:)Er fornøyd allerede jeg, men forstår gått at du sier du følte det skulle bli litt trist.Jeg ser liksom ikke helt for meg hvordan det blir uten ammingen.

Silence
20 Nov 2008, 20:29
Tenk at hun bare har sluttet å spørre, den lille puppeelskende lillesøstra! Hehe! :knegg:

Og gratulerer med overstått langtidsamming

kaje
20 Nov 2008, 21:05
Du har gjort en lang god jobb, Indiana

Så god måte å avslutte på da :hjertebank: