PDA

Se full versjon : Bikinitrøbbel???

Hermione
17 Apr 2009, 13:44
Altså, jeg trives i grunnen med å amme Pluggen på snart 22 måneder. Men helst hjemme, i trygge omgivelser Og jeg funderer litt på hvordan takle strandliv til sommeren, samt generelt mer lettkledde stunder. For hver gang jeg har på meg noe bittelitt utringet, så kommer han løpende for å få "namme". Og helst river han toppen av også. Hvordan i all verden skal det gå til sommeren?

Tips til gode løsninger, sånn bortsett fra å fortsatt ha på høyhalset genser? :icon_wink:

Lille O
17 Apr 2009, 14:18
Unnskyld, men jeg måtte bare le litt av hvordan du beskrev det hele nå.. Det var litt komisk skrevet. :sparke:
Hva med å bruke todelt badedrakt, i stedet for bikini? Der ligner jo toppen mer på en halv badedrakt, og det er ikke like enkelt å komme til..

SusyQ
17 Apr 2009, 19:37
Burkini:fnis:

http://bestburkini.com/images/bestburkini/burkini_retro.jpg

lirypa
17 Apr 2009, 22:51
Ta ferien på fjellet, så slipper du det problemet. ;)

Snuskerusk
17 Apr 2009, 22:53
Et lett sjal du bare kan ta rundt deg og skjule alt mens han pupper?

mirimor
18 Apr 2009, 08:05
haha - burkini. Mange gode forslag her! Men sånn todelt virker smart - "tankini" heter det ifølge Ellos - da blottes ikke hele kroppen liksom. Jeg amma i bikini i fjor, forresten. Det gikk greit det.

Chance
18 Apr 2009, 08:09
Hehe. Jeg har opplevd det der ja.. Sist i Spania i fjor sommer når Leander var 2,5 år. Han dro i puppene for å få de frem, men fordi han var såpass stor gikk det greit å overtale ham til at puppen kunne få ligge nedi bikinien til vi var inne.
Men den ene gangen jeg var der nede og ammet offentlig fikk jeg jammen mange rare blikk..
Dersom du er komfortabel med å amme offentlig, kan du kanskje bruke et håndkle eller noe annet du har for hånden til å skjule litt hva du driver med.

Hermione
18 Apr 2009, 16:56
Burkini! :jupp: :fnis: :knegg:

Ellers hørte i grunnen en todelt badedrakt lurt ut! *sjekke ut*. Og sjal/håndkle/ettellerannet, ja.. Jeg ammer offentlig en gang i blant, men føler meg vel mindre og mindre komfortabel med det. Skjønt, akkurat med bikini føler jeg meg i grunnen såpass avkledd uansett at jeg helst vil ha de små klesplaggene på. :fnis: Jeg er ikke akkurat en sånn :pupper: person! :rødme2:

Han blir jo 2, så har et håp om at han kan snakkes litt med også. Vi har så smått begynt å snakke om at "namme" er noe vi kan spise hjemme, eller at vi kan gå litt for oss selv. Han har god ordforståelse, men kanskje ikke helt impulskontroll nok enda til å synes at det er helt greit.

Sofia
18 Apr 2009, 20:24
Burkinien er helt fantastisk, SusyQ :D

SusyQ
18 Apr 2009, 20:26

Hvis man dropper den hetta, så ser det jo ut som ett ganske så stilig retro antrekk.:sol:

Liz
18 Apr 2009, 21:07

:knegg:

HAHAHAHA!