PDA

Se full versjon : Amme som gravid? Amme 2?

2 berter:)
07 Jan 2007, 01:58
Nei, jeg er ikke gravid...:konge: Men skulle gjerne vært det, derfor grubler jeg på sånne ting!

Hvordan blir det å amme som gravid?? Mister man melk?
Og er det noen av dere som har erfaring med å amme to??? Vil jo gjerne fortsette å amme Selma hvis jeg skulle bli gravid..:ammetaake:

Bærbar
07 Jan 2007, 02:16
Ikke jeg, men her vet jeg Perle har mye erfaring!!! :klemse:

07 Jan 2007, 02:18
Ikke jeg, men her vet jeg Perle har mye erfaring!!! :klemse:

Takk! Får håpe hun står opp snart, da!:solen:

Perle
07 Jan 2007, 02:56
Takk! Får håpe hun står opp snart, da!:solen:

Står opp? Nei nå skal jeg legge meg! :knegg: Men jeg skal prøve å huske tråden og komme tilbake til den. Jeg har iallefall ammet meg gjennom 1,5 svangerskap, og tandemammet i snart 22 måneder. Jeg har forresten ammet kontinuerlig i 6,5 år nå, med unntak av fire måneders pause før Prinsessen kom.
:puppedame:

mirimor
07 Jan 2007, 20:56
Jeg amma tre måneder inn i svangerskap nummer to. Miriungen dia da to ganger i døgnet ca. Kort fortalt: Det gjorde vondt og han mista gradvis interessen. Lurer på om melka endra smak - for etter tre måneder var han absolutt ikke interessert mer. Jeg skulle gjerne ha amma han lenger, men har egentlig kommet fram til at jeg nå synes det er OK at jeg ikke tandemammer.

Millami
07 Jan 2007, 22:13
Jeg ammer fremdeles Litjtuppa litt, er nå i 6. måned av graviditeten.

Jeg ble gravid da hun var 9 mnd og fullammet fra til da,men vi hadde startet tilvenning til fast føde og det har tatt mer og mer over slik at ammingen nå er nede i 1-2 ganger i døgnet.
Det har vært helt greit å amme frem til nå,men den sjeldne ammingen har ført til kraftig reduksjon i produksjonen. Mulig graviditeten også har litt å si på det.
For tiden ammer vi altså bare nå og da ( kveld/natt/morgen) og jeg kan ikke si jeg synes det er veldig ok siden Litjtuppa mi er ganske brutal om det ikke kommer melk med en gang og disse puppene er nå engang litt ømme som følge av graviditeten... Vi kommer nok til å trappe helt ned innen kort tid selv om jeg vet at tandemamming nok hadde gått helt greit.

08 Jan 2007, 00:04
Står opp? Nei nå skal jeg legge meg! :knegg: Men jeg skal prøve å huske tråden og komme tilbake til den. Jeg har iallefall ammet meg gjennom 1,5 svangerskap, og tandemammet i snart 22 måneder. Jeg har forresten ammet kontinuerlig i 6,5 år nå, med unntak av fire måneders pause før Prinsessen kom.
:puppedame:

IMPONERT!! Jeg vil gjerne høre mere om tandemamming hvis du gidder.....:blomsterfjes:

Takhisis
08 Jan 2007, 10:31
Her var planen å tandemamme,siden guttungen har hatt puppedilla gjennom hele svangerskapet.Men så,plutselig for en ukes tid siden mistet han nesten fullstendig interessen for puppen.Så da fant vi det fornuftig å avslutte.Har ikke hatt noe brystspreng,så jeg lurer rett og slett på om det var helt tomt.Er i 8.mnd nå,så jeg er litt spent på om han kommer til å huske puppen når babyen kommer.Er forberedt på å la han begynne igjen hvis han skulle være interessert.Var jo innstilt på å tandemamme og har lest masse om det...