PDA

Se full versjon : Spent på om dette blir slutten!

Ambivalent
05 May 2009, 23:42
Sitter på flyplassen i Baltimore, på vei hjem etter 6 dager jobbreise i USA. Pumpet meg 2 ganger i døgnet, ca 20 ml hver gang (gidder ikke pumpe mye, bare for å ta unna spreng).

Treffer sønnen min igjen i morgen ettermiddag, lurer på om jeg bare skal si at puppen er tom? Jeg tror ikke jeg bevisst skal tilby i alle fall, men jeg har vel ikke hjerte til å nekte om han ber om pupp. Men kanskje har han glemt det :barn:

Gleder meg i alle fall til å komme hjem, amming eller ei :blomsterfjes:

Ambivalent
07 May 2009, 20:37
Det har ikke blitt slutten foreløpig, nei! Det første han sa da jeg kom hjem var PUPP! Da jeg sa at den kanskje var tom, prøvde han og sa med et smil: Neeeeei...

Gimp
07 May 2009, 20:51
Så herlig! Eller, det syns kanskje ikke du, men Påsan var nok lykkelig :fargehjerter:

Moder'n
08 May 2009, 10:11
Det har ikke blitt slutten foreløpig, nei! Det første han sa da jeg kom hjem var PUPP! Da jeg sa at den kanskje var tom, prøvde han og sa med et smil: Neeeeei...

:firehjerter:

Du får holde ut litt til, da. ;)

Ambivalent
08 May 2009, 11:12
Det var faktisk veldig koselig, skjønne gutten min :bankehjerte:

Men det er nok mindre i puppene, for i morges var han veldig kjapp. Spørs om han går inn for å øke eller ikke. Hadde vært veldig greit med en fin nedtrapping og avslutning for oss begge.