PDA

Se full versjon : Langtidsamming i Magasinet, Dagbladet

Kråkemor
06 May 2009, 11:25
Fikk en mail fra ammehjelpen som jeg tror kan være av interesse. Håper noen av de kloke damene her inne har noe å bidra med, for jeg tror det kan bli en spennende artikkel.

Dagbladets lørdagsmagasin

vil sette fokus på langtidsamming. Ammehjelpen har fått en henvendelse fra journalist XXX. Hun ønsker å komme i kontakt med mødre over hele landet som ammer barn over to år.

Jeg klipper fra hennes mail:
Jeg holder på å researche en reportasje til Dagbladets lørdagsmagasin om langtidsamming. I den forbindelse ønsker jeg å komme i kontakt med kvinner som ammer barn over to år for å høre deres tanker og erfaringer. Interesserte kan ta kontakt med meg. Det er også bare å ringe eller maile meg dersom noen er nysgjerrige eller bare vil vite litt mer før de bestemmer seg.

Det er positivt at de ønsker å ta opp dette temaet! Journalisten selv er en "langtidsammer", så ikke nøl med å ta kontakt. Vi håper at dette kan føre til at flere langtidsammere kommer ut av skapet. Antagelig blir det heftig debatt, men på sikt vil det alminneliggjøre amming av litt større barn.

*Edit for å fjerne kontaktinfo. Se den andre tråden om du kan bidra, jeg visste ikke at temaet allerede var oppe. Beklager*

:hoppepupper:

Thinkerbell
06 May 2009, 11:59
http://ringblomst.no/forum/showthread.php?p=319410#post319410 ;)

CarinaNV
06 May 2009, 12:07
redigera bort telefonnummer i inlägget över...

CarinaNV
06 May 2009, 12:08
generellt ta bort kontaktuppgifterna som tar bort anonymiteten till personen i fråga, ;)

Thinkerbell
06 May 2009, 12:45
Og jeg tenkte ikke på at jeg fjerna anonymiteten hennes ved å linke sånn, sorry herfra også.