PDA

Se full versjon : Så rart! Historien om Lillestratos som sover alene.

Stratos
20 May 2009, 08:31
Hihi.

Vi har tenkt litt på hvordan sovinga kommer til å bli etter at Lillestratos får ei lita søster. Nå pleier vi vanligvis ligge ved siden av han til han sover, også går jeg inn til han i løpet av natta, og sover der til morgenen. Har fungert veldig greit; jeg liker å ligge ved siden av søte, lille, varme kroppen hans jeg :hjerte2:

Men natt til tirsdag sov han helt til morgenen i sin egen seng, og det første han sa om morgenen var "Huske du eg sov heilt aleina, mor?" Han høres så stolt ut. :fnis: Vi har aldri presset eller oppmuntret han til det egentlig, så det var litt rart.

I går ville han sovne alene også. Jeg skulle sitte på ei pute på golvet. Det tok litt tid, men han sovna alene i senga. Tror rett og slett han synes det er herlig å ha GOD plass i senga:jupp: (akkurat som hans foreldre:fnis:). Og i dag sov han også til morgenen.

Sambo eller jeg var inne og sjekket ett par ganger, det må innrømmes;)

Er jo ikke sikkert det fortsetter, men det er så utrolig herlig at han har bestemt seg for dette helt selv!

Lubelillen
20 May 2009, 10:18
Så flott - for dere alle sammen! Vi er begynt på samme prosess. Og tar det i små porsjoner, og da er det så utrolig godt å lese sånne historier. :)

kaje
20 May 2009, 11:19
Heldige gutten som blir så lyttet til og respektert :hjertebank:

Så godt for han å kjenne dette helt selv - han er klar for å utfordre seg selv han. Og vet dere står der klare hvis han trenger støtte.

En herlig historie. :blome:

flower
24 May 2009, 21:08
herlig historie

Snuppegulle
24 May 2009, 21:41
Hihi, så herlig! Sånn har lillesnuppegulle vært så og si siden fødselen. Hun liker rett og slett ikke å være klemt inntill eller trengt. Da hun var noen mnd prøvde jeg for harde livet å samsove men sengen var ikke stor nok, hun måtte jo ligge flere meter unna for å roe seg.
Heldigvis er hun jo kosete ellers.

Så flink gutt du har da!! Og trygg.