PDA

Se full versjon : En epoke er over - med hjelp av sitrontrikset!

Ambivalent
07 Jun 2009, 21:42
Men kjenner jeg er litt trist på samme tid.

Jeg har vært på konferanse i 4 dager, og dermed også trappet ned melkemengden gradvis. Så derfor tenkte jeg det var en gyllen anledning til å prøve sitrontrikset. Han prøvde bare en gang, og etterpå sa vi at "puppen var blitt sur"...

Men han vil stadig vekk sjekke puppene, men det er nok å se dem og ta litt på dem, så sier han "sur", og i kveld ville han gi ene puppen en klem :knegg: så jeg føler på en måte at han er på vei, på den andre siden så jeg at han ble trist... og da blir jeg trist.

Han fyller forresten 2 år i morgen :hopp:

Er jeg hjerterå, eller vil dette gå sin gang nå, tro?

anette&tutta
07 Jun 2009, 21:48
Syns det var en veldig søt avsluttning jeg da, at han vil sjekke og klemme på puppene :fnis::hjerte2:
Har ingen erfaring med å avslutte amming siden jeg ammer mitt første barn nå, men jeg tror nok det går seg til! :nikker:

Madison
07 Jun 2009, 22:56
Men kjenner jeg er litt trist på samme tid.

Jeg har vært på konferanse i 4 dager, og dermed også trappet ned melkemengden gradvis. Så derfor tenkte jeg det var en gyllen anledning til å prøve sitrontrikset. Han prøvde bare en gang, og etterpå sa vi at "puppen var blitt sur"...

Men han vil stadig vekk sjekke puppene, men det er nok å se dem og ta litt på dem, så sier han "sur", og i kveld ville han gi ene puppen en klem :knegg: så jeg føler på en måte at han er på vei, på den andre siden så jeg at han ble trist... og da blir jeg trist.

Han fyller forresten 2 år i morgen :hopp:

Er jeg hjerterå, eller vil dette gå sin gang nå, tro?

Jeg synes fortsatt det er rart å ikke amme, jeg. Og tre uker etter, koser hun fortsatt mye med puppene, gaper mykt over alle andre steder enn der melken kom fra. Så litt sårt, er det kanskje? Samtidig virket hun moden for det -- og det er sikkert din lille og. Men det er jo lov å være litt vemodig over at en epoke er over for de små og?

Ambivalent
11 Jun 2009, 10:12
Det er kanskje jeg som synes det er mest rart...

Men han er fortsatt stadig bort å ser og kjenner og koser med puppene. I dag pekte han på den ene og sa: "Sur" og på den andre "også sur"! Så sa han "lei seg" og pekte på øynene sine.... Jeg håper dette bare er en sunn reaksjon :bankehjerte: