PDA

Se full versjon : Så er vi da to

Lille O
02 Aug 2009, 20:17
Jeg er gift med en mann.. Dere vet, en fantastisk herlig fyr - som kan være mann på mannevis. F.eks når vi samtaler.. Eller, når JEG prøver å føre en samtale rettere sagt; og får svar som "mm" og "hm" og "m-m" osv. Ofte så tar jeg det bare med et smil, for sånn er da menn vet jeg, andre ganger så prøver jeg å kommunisere at jeg ønsker litt mer feedback, gjerne da på en humoristisk måte.

Obo er en skravlete fyr, han liker å snakke han, føre samtaler, fortelle om ting, bli fortalt om ting.. Vi snakker om så mangt, en flott liten samtalepartner er han.

I dag satt jeg på syrommet, og overhører de to på kjellerstua. Far sitter og surfer på data'n, Obo bygger noe Duplogreier og er som vanlig veldig opptatt av å dele hva det er han har laget, og å få respons på det. Jeg hører han sier noe med iver i stemmen til pappa'n. Og fra pappa'n hører jeg
"Mh". Obo sier igjen noe med iver i stemmen, og det samme lyder fra pappa'n "Mh".
Da kommer det fra Obo "Snakk da, pappa!", litt sånn lettere frustrert. Jeg begynte å humre der inne på syrommet :knegg: Og så hører jeg igjen like etter fra Obo "Pappa, kan ikke snakk!! Han kan ikke snakk!!" i en oppgitt tone. Da lo jeg godt der ute på syrommet. Godt for meg at vi er to, da - som kan minne denne pappa'n på å si litt mer enn enstavelseslyder innimellom :icon_mrgreen:

Puspersille
02 Aug 2009, 20:26
:knegg:
Det kunne like gjerne skjedd her i huset, ja.

Løvemamma
02 Aug 2009, 20:58
Hehehe - jeg fikk fra Løvegutten her om dagen "ikke bare si mmm" Han har så mye på hjertet at det er av og til umulig å henge med. Hihihi

Lubelillen
02 Aug 2009, 21:52
Så herlig! :konge:

katari
02 Aug 2009, 21:55
:) kjenner meg igjen;)

Eple
03 Aug 2009, 00:15
*ler*

Utrolig søt historie:firehjerter:

siemens
03 Aug 2009, 09:07
Herlig!

Pelly
03 Aug 2009, 09:49
Søtingen - kjenner meg godt igjen du!

Noor
03 Aug 2009, 12:15
Hehe...

"Ikke bare si ja, mamma! Det gjør mimmi også og det vil jeg ikke. Da måtte jeg si til mimmi at hun ikke skulle si bare ja." Smalt det fra gulljenta i dag morges. :fnis:

Saphy
03 Aug 2009, 15:55
Fantastisk historie. *ler*

Filakia
03 Aug 2009, 15:57
Hehe, herlige skjønne Obo :)

Gimp
03 Aug 2009, 16:06
Hihi, for en herlig frustrasjonskommentar fra en snakkesalig, stor, liten gutt!!