PDA

Se full versjon : Treffes før JJ på torsdag?

Hjertemamma
25 Jan 2010, 11:50
Er det noen som har lyst komme litt tidligere så kan vi jo sette oss på kafeen på Sagene samfunnshus og eventuelt ta en matbit? Jeg kommer rett fra jobb så jeg er sikkert der senest halv fem og det hadde gjort seg med mat og litt hyggelig selskap før foredraget.

hurramegrundt
25 Jan 2010, 12:03
Det er kafe der, ja! Så smart! Jeg har tenkt til å gå tidlig fra jobb og få meg litt Oslotid før seminaret. Men mat må jeg jo ha! Jeg kan satse på å være der sånn mellom halv fem og fem, tenker jeg, alt etter hvor jeg får lyst til å gå først og hvilken buss jeg etterhvert må hive meg på.

Jeg er ikke vant til bussing i Oslo, jeg, har alltid bare bodd og virket nær trikk og t-bane. Så det er litt uvant, jeg sliter litt med å orientere meg.

creemy
25 Jan 2010, 12:18
Lur ide` :blåblomst:

Må planlegge litt med min sjåfør først ;)

Noor
25 Jan 2010, 15:53
Lur ide` :blåblomst:

Må planlegge litt med min sjåfør først ;)

Koselig.

Om det er kafe der, så er vel igrunn det aller enklest. Eller kva?

For ordens skyld, alt er i orden med påmeldigene:)

Gimp
25 Jan 2010, 16:03
Det er en kafe der, og i tillegg ligger Kaffebrenneriet rett nede i gata, så det burde være muligheter for å få seg en matbit :)

Noe helt annet - det kommer stand in for meg, ettåringen vår er helt avhengig av meg på kveldene for tida, og jeg vet at det blir timer med gråt og frustrasjon både for han og pappaen om jeg er borte, så jeg kan bare ikke dra. Jeg er i Oslo på dagtid, så hvis jeg får det til kommer jeg oppom for å si hei før dere går inn på seminaret, om ikke annet :)

creemy
25 Jan 2010, 17:09
Koselig.

Om det er kafe der, så er vel igrunn det aller enklest. Eller kva?

For ordens skyld, alt er i orden med påmeldigene:)
;)

Gimp - ja stikk innom da. Synd du ikke kan komme men skjønner veldig godt prioriteringen dine.

Hjertemamma
25 Jan 2010, 19:13
Det er en kafe der, og i tillegg ligger Kaffebrenneriet rett nede i gata, så det burde være muligheter for å få seg en matbit :)

Jeg syns kafeen på samfunnshuset har veldig god mat. Kan kanskje være litt folk der rett før et seminar sånn at det tar litt tid å få maten da.

Gleder meg til vi sees. Synd du ikke kan komme på foredraget, Gimp, men det er vel ofte sånn det er å ha små.

CarinaNV
25 Jan 2010, 19:17
Å, detta låter hyggligt. Fick ordentlig lust att bli med... Kan man ta över någons plats om någon måste hoppa av? :blafre:

Noor
25 Jan 2010, 19:39
Å, detta låter hyggligt. Fick ordentlig lust att bli med... Kan man ta över någons plats om någon måste hoppa av? :blafre:

Det går fint med etterbestillinger, koster 450,- Bare å melde seg på, send meg en pm om du får det til

Gimp
25 Jan 2010, 21:34
Dette er så fint, jeg blir så glad! De aller fleste andre steder ville jeg måttet forklare og kanskje bortforklare at jeg prioriterer ettåringen foran slike ting, det er så deilig å møte en sånn selvfølgelig forståelse som dere har for sånt :) Ikke at jeg ventet noe annet her inne, altså, men det er deilig likevel! :fargehjerter:

(Beklager, dette har jo ingen ting med tråden å gjøre, men jeg måtte bare få sagt det)

Noor
25 Jan 2010, 22:50
Dette er så fint, jeg blir så glad! De aller fleste andre steder ville jeg måttet forklare og kanskje bortforklare at jeg prioriterer ettåringen foran slike ting, det er så deilig å møte en sånn selvfølgelig forståelse som dere har for sånt :) Ikke at jeg ventet noe annet her inne, altså, men det er deilig likevel! :fargehjerter:

(Beklager, dette har jo ingen ting med tråden å gjøre, men jeg måtte bare få sagt det)

:blåsehjerter:

CarinaNV
26 Jan 2010, 10:27
Å, jag blir med jag, :blomsterfjes:. Det där med träff innan tippade mig över tveksamhetskanten, :)

MEN är det fräckt att spørre om någon kan ge en god och säker måte att komma dit kommunalt på? Jag sliter väldigt fortsatt med att gå och kanske framför allt med att stå upp långa perioder (dumma graviditet, :( ), och så tørr jag inte köra bil i innerstaden speciellt inte med så mycket snö överallt. Please?

Hjertemamma
26 Jan 2010, 13:35
Å, jag blir med jag, :blomsterfjes:. Det där med träff innan tippade mig över tveksamhetskanten, :)

MEN är det fräckt att spørre om någon kan ge en god och säker måte att komma dit kommunalt på? Jag sliter väldigt fortsatt med att gå och kanske framför allt med att stå upp långa perioder (dumma graviditet, :( ), och så tørr jag inte köra bil i innerstaden speciellt inte med så mycket snö överallt. Please?
Så hyggelig at du blir med :blomsterfjes:Hvordan kommer du inn til Oslo? Tog til Oslo S? I så fall er det buss 34 som går fra Jernbanetorget og opp til Sagene (det er navnet på busstoppet). Derfra krysser du bare parken (du ser samfunnshuset fra busstoppet. Ellers går 20-bussen og 37-bussen også til Sagene, men ikke fra Oslo S.

Hjertemamma
26 Jan 2010, 13:40
Så hyggelig at du blir med :blomsterfjes:Hvordan kommer du inn til Oslo? Tog til Oslo S? I så fall er det buss 34 som går fra Jernbanetorget og opp til Sagene (det er navnet på busstoppet). Derfra krysser du bare parken (du ser samfunnshuset fra busstoppet. Ellers går 20-bussen og 37-bussen også til Sagene, men ikke fra Oslo S.
Og buss 54 går fra Jernbanetorget til Sagene.

Noor
26 Jan 2010, 15:56
Creemy og jeg er der fra ca 16, satser vi på:)

CarinaNV
26 Jan 2010, 18:51

*noterer* :)

Shoosa
26 Jan 2010, 20:45
Men det er vel ikke så mye snø i byen nå? Her i Groruddalen er det godt måkt de fleste steder nå, regner egentlig med det er bedre på Sagene. Kan jo bli plundrete med parkering, tror bare det er gateparkering i området. Ellers går jo de bussene ganske ofte da, særlig 20 og 37. 34 en gang i kvarteret, samme med 54.

CarinaNV
26 Jan 2010, 21:47
Men det er vel ikke så mye snø i byen nå? Her i Groruddalen er det godt måkt de fleste steder nå, regner egentlig med det er bedre på Sagene. Kan jo bli plundrete med parkering, tror bare det er gateparkering i området. Ellers går jo de bussene ganske ofte da, særlig 20 og 37. 34 en gang i kvarteret, samme med 54.

Det är parkeringen som är illa. Speciellt i snötider. Men jag ser att Ullevål sykehus är rätt på andra sidan av en kyrkogård som ser ut att ligga helt intill, och dit törs jag både parkera och köra, så det ordnar sig nog på ena eller andra viset, :)

Shoosa
26 Jan 2010, 21:50
Det är parkeringen som är illa. Speciellt i snötider. Men jag ser att Ullevål sykehus är rätt på andra sidan av en kyrkogård som ser ut att ligga helt intill, och dit törs jag både parkera och köra, så det ordnar sig nog på ena eller andra viset, :)
Det tar drøyt ti eller nærmere femten minutter å gå fra Ullevål sykehus til Sagene samfunnshus, altså. Om du ikke mente å parkere på kirkegården? Er det parkering der?

Noor
26 Jan 2010, 22:07
Kanskje vi skulle få reservert et bord der - har noen av dere som er kjent mulighet til det kanskje?

Hjertemamma
26 Jan 2010, 22:17
Kanskje vi skulle få reservert et bord der - har noen av dere som er kjent mulighet til det kanskje?Jeg kan ringe og høre. Hvor mange er vi igjen?

Noor
26 Jan 2010, 22:20
Jeg kan ringe og høre. Hvor mange er vi igjen?

Vi er sju stykker fra Ringblomstgjengen, men jeg har ikke oversikt over om alle kommer tidlig. Creemy og jeg er der fra ca 16 i alle fall. Blir koselig! :flybug:

CarinaNV
26 Jan 2010, 22:36
Det tar drøyt ti eller nærmere femten minutter å gå fra Ullevål sykehus til Sagene samfunnshus, altså. Om du ikke mente å parkere på kirkegården? Er det parkering der?

Det vet jag inte, jag tänkte på Ullevål sykehus... Eller finns det något stort köpecenter i närheten med gott om parkering kanske?

hurramegrundt
26 Jan 2010, 22:39
Her er det mange jeg skal treffe som jeg ikke vet hvordan ser ut, altså! Nå har jeg pugget ruten til et par av bussene, så jeg regner med at jeg kan være der rundt 16.30. Har dere ringblomster i knapphullet, eller? :blåblomst: :knegg:

Shoosa
26 Jan 2010, 22:42
Det vet jag inte, jag tänkte på Ullevål sykehus... Eller finns det något stort köpecenter i närheten med gott om parkering kanske?
Nei, det gjør det ikke. Det er gateparkering som gjelder. Og den kan være plundrete, det er nok ikke alle steder det er ryddet for snø ved fortauene nå. Hm. Det går kanskje an å parkere ved Voldsløkka, men det gir deg også et stykke å gå.

Er det en mulighet å parkere og så ta bussen? Da har du jo mange muligheter.

Noor
26 Jan 2010, 22:43
Her er det mange jeg skal treffe som jeg ikke vet hvordan ser ut, altså! Nå har jeg pugget ruten til et par av bussene, så jeg regner med at jeg kan være der rundt 16.30. Har dere ringblomster i knapphullet, eller? :blåblomst: :knegg:

:knegg:

Shoosa
26 Jan 2010, 22:50
Jeg hadde forresten veldig lyst til å være med på foredraget, men var for treig med påmeldingen. Nå kjenner jeg at jeg har veldig lyst til å bare møtes like før seminaret, men hvis jeg skal jobbe så må jeg være på jobb helt til fire. Da er jeg ikke på Sagene før nærmere fem. Så egentlig har jeg ingenting i denne tråden å gjøre :(

CarinaNV
26 Jan 2010, 22:53

Jag är gravid och har svart Fjällrävenjacka och är høøøy, :)
Om Hjertemamma ringer så får vi bara ta och spørre efter RB-bordet tänker jag, :jupp:

Shoosa
26 Jan 2010, 23:04
Nå ser jeg på Facebook at:
Famlab (http://www.facebook.com/pages/Famlab/245790402050?ref=nf) Nå er det bare 5 billetter igjen, http://famlab.no/dialog_likeverd_og_den_personlige_samtalen.asp
(http://famlab.no/dialog_likeverd_og_den_personlige_samtalen.asp)

Kanskje jeg skal ta sjansen og bestille en billett likevel. Da oppgir jeg bare Ringblomst i kommentarfeltet, ikke sant? Eller jeg betaler full pris, det er ikke SÅ nøye.

Shoosa
26 Jan 2010, 23:13
Der sto Papparius opp fra sykesengen et øyeblikk, han sa at det ordner seg på et vis med barnevakt hvis han fortsatt er syk på torsdag. Da kan jeg også komme! :danse: :danse:

Om jeg jobber rekker jeg ikke å treffe så mange på forhånd, tror jeg. Eller kanskje jeg kan sitte på med noen? Sender pm, vil ikke skrive hvilken skole jeg jobber på.

Nå er billetten kjøpt inn :)

creemy
27 Jan 2010, 08:20
Helt klart blomst i knapphullet ja hihi.

Nå er billetten kjøpt inn :)
Sees :)

Hjertemamma
27 Jan 2010, 15:36
Da er det bestilt et bord for sju til klokka 16 i morgen. Det er bare å spørre etter Ringblomstbordet.

creemy
27 Jan 2010, 16:10
Da er det bestilt et bord for sju til klokka 16 i morgen. Det er bare å spørre etter Ringblomstbordet.
Så flott Hjertemamma:gulrot:

Gleder meg, sees i morgen!

hurramegrundt
27 Jan 2010, 16:15

Veldig bra! Gleder meg! :dans:

Ningamor
27 Jan 2010, 21:03
Kos dere! Skulle gjerne vært med :)