PDA

Se full versjon : Glad jeg fant dere

trulte
27 Jan 2007, 11:16
Er helt ny her og gleder meg til å utforske,bli kjent og endelig få litt støtte.
Er bare broren min som forstår meg føler jeg. Også fant jeg dere!!!
Jeg har ingen erfaring med bæring annet enn i armene,men der har jeg til gjengjeld masse. Blitt sterk!
Samsoving har vi alltid gjort(visste ikke engang at det var et ord for det;)
Og amme gjorde jeg til rundt 2.
Jeg har alltid hatt troen på ros i stedet for kjeft. Hater kjefting og vet av erfaring at det ikke funker. Eneste man oppnår med kjeft er å lære barnet å lukke ørene og stenge det ute. Er oppvokst på kjeft...
så nå sitter jeg her med et smil om munnen og ser på jenta mi leke med tog og biler og er så glad for å funnet dere.
Tut tut!

Serendipity
27 Jan 2007, 11:22
Jeg satt med samme følelsen da jeg selv fant disse kloke ord og fantasiske foreldrene :firehjerter: Det er så godt å få støtte for det man tviler på og ikke minst kunne diskutere det man lurer på. Og jeg kan med hånden på hjertet si at damene som er her inne har hjulpet meg til å bli en bedre mamma :hjerterdeg:

Perle
27 Jan 2007, 11:22
Det er så deilig å plutselig treffe andre som tenker likedan, få oppleve at andre forstår akkurat hvordan du tenker og føler. Her kommer du nok til å trives!!

moo
27 Jan 2007, 11:29
Velkommen hit! Jeg blir så glad når jeg leser presentasjonen din, for jeg kjenner igjen den følelsen fra første gang jeg fant frem til andre foreldre på nettet som jeg følte delte mitt syn på barn og familieliv. Det er en veldig styrke i å kunne dele erfaringer, lære av andre, og ikke minst bare å få lov til å skrive innlegg der man kan skrive seg frem til en forståelse av egen magefølelse, på grunn av at de som leser det du skriver, er opptatt av å være til støtte for deg. Man trenger ikke bruke energien sin på å forsvare eller forklare egne valg.

:)