PDA

Se full versjon : "Natta fine mammaen min"

kaje
07 Mar 2010, 22:43
"Lillebap...kommer du snart?" stemmen min var søvnig, jeg kjente det var godt å legge seg godt under dyna.
"Nei, jeg vil bygge fejdig jomskipet først" Jeg hørte på stemmen at han var i konsentrert byggeprosess.
"Men du Lillebap. Jeg kjenner at jeg er trøtt jeg. Jeg vil så gjerne lese for deg, men snart er jeg for trett, tror jeg."
"Det gåj bja mamma. Jeg vil heller bygge ferdig"
"Okay, Lillebap - da bare gleder jeg meg til du kommer krypende inntil meg da."
"Ja...." lød det fra rommet hans.

Jeg krøp enda lenger under dyna, skrudde av lyset og kjente at dette var en herlig stund. Jeg har blitt så glad i leggestundene og tenker på de som slike sene middagshviler. Men jeg hadde ikke tenkt jeg skulle ligge der alene da...
Jeg hørte mannen tuslet rundt i stua med musikk og malepensel - endelig blir furuskapet hvitt :) Og jeg hørte legolyder fra Lillebap sitt rom. Mon tro hvor lang tid det tar...
Jeg var ikke så urolig altså - kveldens nattakos er gode stunder for oss alle.
Jeg dormet litt, men så hørte jeg de to gutta på badet, aktive med tannbørsten og forklaringer om legofiguren. Godt å høre glade stemmer, og latter rundt en goood lang kos til pappa som skal være borte i flere dager.

Så kjente jeg en liten fyr komme krabbende opp til meg i senga. Mykt og varmt krøp han inntil meg.
"Nå var det godt du kom, Lillebap. Jeg savnet deg jeg - og så sovnet jeg nesten..."
"Oi, gjorde du? Du hadde jo ikke sett romskipet mitt engang du" Smilte Lillebap. Han viste meg skipet han hadde bygget. De var akkurat passe stort også - han kunne holde det i hånden mens han skulle sove.
Jeg strøk han over håret " natta da Lillebapen"
Han smilte tilbake: Natta da, fine mammaen min"

Så lukket han øynene sine for natten.

:hjertebank::hjertebank:

maman
07 Mar 2010, 22:48
åh, så nydelig! så søt han er, og så fint at han fikk gjøre seg ferdig med det viktige prosjektet sitt!!

Eple
08 Mar 2010, 00:50
:firehjerter: så herlig!

Fikk lyst til å krype under dynen med dere jeg også:jupp:

Gimp
08 Mar 2010, 01:14
Helt herlig, både lillebap og mamman!

Lubelillen
08 Mar 2010, 07:28
Nydelig!

Madison
08 Mar 2010, 07:50
Nudelig!

Mums
08 Mar 2010, 07:51
:bankehjerte:

Filipine
08 Mar 2010, 08:58
Blir det ikke en god natt av slikt, så vet ikke jeg! :firehjerter:

siemens
08 Mar 2010, 16:13
:forelska:

Luan
08 Mar 2010, 19:40
Dere er herlige begge to:hjertebank:

Xaryaia
08 Mar 2010, 19:46
Nydelig! Det er så høyt under taket hos dere, Kaje :hjertebank:

msme
08 Mar 2010, 20:05
så herlig :blomsterfjes:

Moder'n
08 Mar 2010, 20:45
:firehjerter:

Pelly
08 Mar 2010, 22:16
:hjerteballong:Rett før jeg henter begge jentene og tvangssamsover med de i senga mi. Men de vil ikke det da, bare kl 5 om morgenen de vil sove i min seng...

Purra
08 Mar 2010, 23:16
:kjærleik: