PDA

Se full versjon : Sugerefleks *også på TI*

Xaryaia
24 Mar 2010, 00:35
kan man i en alder av 2 og nesten et halvt bare miste den helt ut av det blå? Hun dier plutselig ikke, hun forsøker liksom å lage sugemerke på areola *au*

Det siste døgnet har det bare blitt en gang for den støvsugeren der utsetter jeg meg ikke for http://www.tettinntil.no/forumet/images/smilies/iiik.gif

Var visst ingen som mente noe om dette på TI, men her er det kanskje håp.
Hun har forsøkt å die to ganger i dag også, blir bare rør, enten tenner på tur eller det helt merkelige taket. Hun sover om natten nå og da blir det ikke noe da heller.

Kan jeg skryte på meg en nestenselvavvenning her?

Marigold
24 Mar 2010, 01:01
Ellers har jeg lest et sted at de glemmer fort den rikige sugeteknikken, selv om jeg ikke har opplevd det selv, tvert imot vil jeg si at de har husket den veldig godt. :barn:
(nesten litt for godt)

Du får sikkert bedre svar enn dette. :blåblomst:

Shoosa
24 Mar 2010, 21:23
Lille Sky har i alle fall mistet den helt. Men jeg vet ikke hvor lang tid det tok, nå er det nesten ett år siden jeg avvente.

Er det fint å være ferdig? Eller tror du at dere begynner igjen?

Xaryaia
24 Mar 2010, 21:37
Jeg vet ikke helt hvordan det blir ennå. Hun diet kl 6 i dag tidlig og da var det ikke så halvgalt. Sovne igjen gjorde hun også.

Jeg er klar som et egg for ammeslutt, men det gjør ikke noe at hun får litt tid på seg.

Jeg har liksom fått en ny unge, så det er litt forvirrende, hun spiser, sover, er blitt nesten utadvendt, viser masse egenvilje og er høylydt. Derfor er det jo helt merkelig når hun ikke vil die heller, det som har vært varemerket hennes. Alt er blitt motsatt *forvirret*

Jomma
25 Mar 2010, 13:32
Det var nesten det samme som hendte med min eldste når han/vi sluttet med puppen. Det var som om han glemt ut hvordan det skulle gjøres, og det ble bare ubehagelig for meg. Da var han 2 år og 3 mndr, og jeg ammet også lillebroren samtidig som jeg var nygravid med minstejenta. Det hele ble litt for mye for meg, og jeg sa til ham at jeg ikke klarte å gi ham melk lenger. Det så ut til å være greit for ham. Han etterspurte puppen et par ganger, men ville ikke ha dersom jeg fulgte opp forespørselen.

Xaryaia
25 Mar 2010, 20:22
Hm. Da er det i all fall et fenomen. Jeg tror ikke jeg orker å amme henne stort lengre når det er sånn. Hun fikk til sånn delsvis å die i natt (selvfølgelig våkner hun igjen...), men jeg orker det ikke. Hun sovner greit uten ser det ut til så tror jeg at jeg kan si nei. Takk for at du delte, Jomma :)

Hermione
27 Mar 2010, 19:13
Jeg kan i alle fall formidle at sugeteknikken er betraktelig dårligere her også. Så jeg har for første gang på evigheter tendens til sårhet. Enda en grunn for å slutte for vår del. :nemlig:

Xaryaia
27 Mar 2010, 19:41
Uff da, Hermione! Du har min dypeste sympati, dårlig sugetak med tenner er vondt altså.

Jeg tror vi har sluttet her, jeg. Hun overnattet hos besteforeldrene i natt og når hun kom tilbake la hun seg i fanget mitt med hodet på brystet mitt og var veldig enig i at den puppen, den virker ikke lengre. :hopp:

Marinbiologen
28 Mar 2010, 16:28
For en grei ammeslutt, håper min unge også glemmer seg etter hvert.