PDA

Se full versjon : Amming og sykdom

Sofia
31 Jan 2007, 09:57
Bare dele denne erfaringen med dere: Jeg har hanglet skikkelig lenge - halsvondt og hoste og dritt (og siden ingen av buksene passer enda og jeg nekter å gå med gravide klær lenger men likevel må gå for mosjonens skyld har jeg blitt så kald i skjørt...). Uansett - i denne perioden har jeg nok hatt litt mindre melk, og lillesøster har diet ofte. Nå kvikner jeg til, og plutselig har jeg mer spreng og hun dier sjeldnere. Jeg digger selvregulering, fordi samspillet er så perfekt når det fungerer - og da er det så såre enkelt. Naturen er genial!!

moo
31 Jan 2007, 10:42
Ja, det er ikke rart mange mistet melken i gamle dager da de ikke fikk "lov" til å amme oftere enn hver fjerde time!

Så fint at det fungerer fint hos dere, og det var godt at du nå er på bedringens vei. :)

Marigold
31 Jan 2007, 12:01
Jeg gleder meg til å treffe deg og lillesøster på mandag, så ingen sykefravær takk.

Ellers er jeg fremdeles ti kilo overvektig etter siste svangerskap og går også mye i skjørt. He he. Jeg har nå kjøpt inn mange sånne proteindrikker som jeg planlegger å erstatte med måltider, men foreløpig er det mine slanke døtre som drikker dem. Jaja. De trener også.

Så fint at ammingen fungerer. :sol:

Chance
31 Jan 2007, 12:14
Så fint at det går bra for dere.
Helt enig i at selvregulering er toppen!