PDA

Se full versjon : To nye pupper!

lirypa
06 Apr 2010, 11:02
Jeg kjenner at jeg nærmer meg slutten på dagamming, men morgenpuppen ser det ut som vi beholder inntil videre. Jeg har i grunnen ikke tatt en skikkelig beslutning, men Kyllingen spør sjeldnere og sjeldnere og jeg sier ganske ofte nei når hun spør. Nå har hun funnet et alternativ: Bak-puppene! ”Mammaen min hal puppej på lyggen, nemlig!” :nikker: Hun drar opp genseren min, sutter to ganger omtrent midt på det ene skulderbladet, erklærer at det er tomt og gjentar det samme på den andre siden.

Bak-puppene er dessuten veldig, veldig fleksible. I går kjørte vi bil, og hun ville ha pupp. Jeg satt i forsetet, hun i baksetet. Bakpuppene kunne rulles ut og sendes til henne slik at hun fikk seg en sup. :icon_eek:

Cleopatra
06 Apr 2010, 11:07
:knegg:

Moder'n
06 Apr 2010, 11:29
Bak-puppene er dessuten veldig, veldig fleksible. I går kjørte vi bil, og hun ville ha pupp. Jeg satt i forsetet, hun i baksetet. Bakpuppene kunne rulles ut og sendes til henne slik at hun fikk seg en sup. :icon_eek:

Wow! Skikkelig praktisk - og ikke minst trafikksikkert. Hvor får man tak i slike bak-pupper? :knegg:

Pepper
06 Apr 2010, 12:00
Oi, jeg må si hun er en kreativ liten dame.
Det hørtes jo ut som en veldig praktisk løsning da :fnis:

Liz
06 Apr 2010, 12:19
Hahahaha :knegg:

siemens
06 Apr 2010, 12:26
:fnis: Kreativt altså!

Lubelillen
06 Apr 2010, 14:02
Nice! :knegg:

dunderdama
06 Apr 2010, 14:46
Hoho..hadde jeg visst om bakpuppene så hadde jeg jo ikke trengt å avvenne pga av min utmattethet - jeg kunne jo bare henvist til bakpuppa! Genialt:fnis:

kaje
06 Apr 2010, 14:57
:knegg:

Filipine
06 Apr 2010, 15:43
Evolusjon i praksis, det viser hvor plastiske vi er!

Shoosa
08 Apr 2010, 01:54
Jeg har sett bakpupper på ordentlig jeg. Det var sånne som var så lange at hun bare kunne slenge dem over skulderen til ungen som satt på ryggen :eek:

Og mamma har fortalt om en dame som rullet sammen puppen før hun la den i bikinien. :eek::eek:

Pelly
08 Apr 2010, 11:33
Jeg har sett bakpupper på ordentlig jeg. Det var sånne som var så lange at hun bare kunne slenge dem over skulderen til ungen som satt på ryggen :eek:

Og mamma har fortalt om en dame som rullet sammen puppen før hun la den i bikinien. :eek::eek:
Sånt har jeg bare hørt om - fasinerende!