PDA

Se full versjon : Får ikke til balansen...

fru Potethode
07 Feb 2007, 15:25
Jeg har altså, trivelig nok, blitt utstyrt med to forskjellige pupper. En superpupp, med god brystvorte, rask utdrivning og masse plass. Og så har jeg en med todelt brystvorte (revnet i pumpa) denne er også treigere å tømme, derfor får jeg ikke skikkelig opp produksjonen på denne og merker at jeg blir skeivere og skeivere.

Han legges alltid til på den kjipe puppen først og ligger der leeeeenge, til jeg blir gal av kriblingen. Da er han som regel alltid litt mere sulten og får litt superpupp. To ganger i døgnet legges han kun til på superpuppen, en gang om dagen for at jeg skal få tømt den og få bort kulene og en gang om natta fordi da kan jeg amme liggende uten å snu på oss.

Noen som har noen tips til å få igang den siste utdrivningsrefleksen, slik at lillegutt får opp farta på den kjipe puppen også? Han sovner alltid før han får det til selv...

Marigold
07 Feb 2007, 15:30
men jeg har også en god-pupp og en treig pupp. Og jeg gjorde det, og gjør det - som deg, legger han ofte til den treige først.
Så mitt råd er å fortsette sånn som du gjør det, og kanskje kommer det en bak meg med et enda bedre råd...:hjerte2:

gjest
07 Feb 2007, 15:32
Jeg har ingen gode råd, bare trøster deg med at jeg hadde samme problem. Minstepuppen tørket ut etter seks uker, gopuppen holdt ut i åtte.

fru Potethode
07 Feb 2007, 15:34
Arrvev kan tette melkegangene, det vet jeg jo. Men jeg merker ikke spesielt mye kuler i den kjipe puppen, så det er ikke noe som blir laget som ikke slipper ut heller. Kan derimot noe inni ha blitt påvirket av arrvevet også?