PDA

Se full versjon : Ukens mammakompliment

Madison
19 Sep 2010, 11:15
Vi var på Nøstebarn igår. Alle politisk korrekte foreldres våte butikkdrøm.- Der må man være på best behavior, tenker jeg. Og følte at jeg virkelig ikke helt fikk det til, med en telefon som for en gangs skyld ringte konstant, en unge som avbrøt alt og ville gå etc etc etc og en stadig vekk stram stemme.

Desto mer stas da butikkdamen helt til slutt sa: Så fin du er med henne. Sånn håper jeg at jeg blir når jeg blir mamma.

Ah. Takk. Det trengte jeg faktisk å høre. Åpenbart ikke like ille som jeg følte meg.

Rivella
19 Sep 2010, 11:18
:firehjerter: Deilig med slike tilbakemeldinger (og helt sikkert velfortjent). Ta frem denne igjen på dager det butter i mot.

Lenore
19 Sep 2010, 11:27
:firehjerter:

Sofia
19 Sep 2010, 11:53
Så bra!

siemens
19 Sep 2010, 12:19
Det komplimentet var utrolig fint å si!

meloni
19 Sep 2010, 19:13
:)

Sist vi var på nøstebarn så åpnet vi handlerunden med at jeg sa "ok, men da kan du bare sitte der i kroken, eller så går vi hjem" :bag: - det hørtes nok mye verre ut enn det var, for det var enden på en lang diskusjon om hvor vi skulle, hvor storebror skulle sitte, om vi skulle hjem eller om vi skulle videre - men jeg fikk ingen komplimenter da jeg kom til disken for å si det sånn ;).

Madison
19 Sep 2010, 21:39
:)

Sist vi var på nøstebarn så åpnet vi handlerunden med at jeg sa "ok, men da kan du bare sitte der i kroken, eller så går vi hjem" :bag: - det hørtes nok mye verre ut enn det var, for det var enden på en lang diskusjon om hvor vi skulle, hvor storebror skulle sitte, om vi skulle hjem eller om vi skulle videre - men jeg fikk ingen komplimenter da jeg kom til disken for å si det sånn ;).

Knis.
Får håpe jeg ikke bruker dette som en hvilepute, altså. For dere vet jo at jeg ikke alltid klarer å holde monstermammaen innenfor hjemmets fire vegger.

Rose
19 Sep 2010, 22:02
:firehjerter:

Kanelisvingane
19 Sep 2010, 22:02
Så fin tilbakemelding, og så godt at hun sa det til deg og ikke bare tenkte det! :firehjerter:

isleofview
20 Sep 2010, 07:35
Så fin tilbakemelding, og så godt at hun sa det til deg og ikke bare tenkte det! :firehjerter:

Signerer helhjertet. Og legger til: Good for you, Madison! :supermod:

Luan
20 Sep 2010, 12:09
Så utrolig hyggelig tilbakemelding:hjerte2:

Meisemor
20 Sep 2010, 12:26

Tenkte jeg også!

Sånne goord er det bare å suge til seg!