PDA

Se full versjon : Ammenett?

Wanaagsan
22 Feb 2007, 20:27
Jeg har vært medlem av ammehjelpen en stund (men ikke ammehjelper). Nå er jo ammenytt blitt til ammenett, og jeg har betalt ny kontigent. Men jeg lurer på om jeg må ha betalt feil kontigent, at jeg ikke har "fulle rettigheter", for jeg finner verken ammenett eller brosjyrer på 13 språk eller noe... Er ikke dette klart enda? Jeg fikk en mail fra ammehjelpen (sånn nyhetsoppdatering e.l.) vedlagt et ammenettblad som jeg venter på, men det var bare forsiden...ikke noe innhold...

Er det noen som vet noe om dette?

Perle
22 Feb 2007, 21:22
Nettsiden til Ammehjelpen er under omlegging, og jeg tror ikke at de er helt ferdige med den jobben enda. Det står egentlig ganske klart i det nyhetsbrevet vi fikk.

Wanaagsan
24 Feb 2007, 14:16
Ok, jeg skjønte det sånn. Syns bare det var rart at jeg fikk tilsendt forsiden av siste (og første?) ammenett, men ikke noe mer. (Fikk veldig lyst til å lese det - spennende temaer).

Vet du hvordan vi logger inn? Får kanskje beskjed om det når det er ferdig? (Går ut ifra at vi må logge inn siden vi får fordeler som andre lesere ikke får).

Perle
24 Feb 2007, 14:41
Jeg fikk epost i går om at den nye siden er ferdig. Har ikke du fått det? Gå til samme nettadresse som før, så finner du innlogging til medlemmer lengst ned på menyen til venstre. Brukernavn og passord fikk jeg opplyst om i eposten.

Wanaagsan
25 Feb 2007, 20:59
Jeg fikk epost i går om at den nye siden er ferdig. Har ikke du fått det? Gå til samme nettadresse som før, så finner du innlogging til medlemmer lengst ned på menyen til venstre. Brukernavn og passord fikk jeg opplyst om i eposten.
Nei, har ikke fått mail. Men det er bare 10 dager siden jeg betalte regningen, og de har jo ikke så mange ansatte, så det går ofte litt treigt, syns jeg. Får bare smøre meg med tålmodighet - og heller purre om en ukes tid.