PDA

Se full versjon : Jeg ammer jo ikke lengre..

Lille O
03 Jul 2012, 00:02
men jeg lurer på om det er flere som har sluttet å amme for tja..xx antall mnd siden (min var 2 år og 1 mnd, nå er han 2 år og 11 mnd), og fremdeles får den følelsen når de har den lille på fanget at det hadde vært koselig å legge h*n til?

Føler meg som en :alien: Men så tenker jeg at det er jo egentlig ikke unaturlig eller rart, Tobo ér jo lille babyen min enda - rett og slett fordi han enn så lenge er minstemann. Og vi koste oss sånn med den ammingen... Merker at jeg har blitt litt mer "blyg" når det kommer til Obo (5,5), men med Tobo er det liksom greit om han kommer valsende inn på badet mens jeg steller meg og sånt. Han pleier å be om å få deodorant :knegg: (Heldigvis bruker jeg krystalldeo fra iHerb, altså ;) )

siemens
03 Jul 2012, 00:13
Faktisk ikke, av den grunn at langstidsamming av snakkende selvgående barn er ikke noe jeg ville gjort uansett. derimot kan det å tenke tanken vekke et visst vemod ifht at det antageligvis ikke blir flere ganger. Dog er jeg ikke kommet dithen at jeg er blyg.

Christine76
03 Jul 2012, 09:36
Det er over to år siden jeg ammet minstemann, og jeg har fremdeles den tanken innimellom, så det synes jeg ikke er rart i det hele tatt.

Jeg er forøvrig heller ikke blyg, men foretrekker helst at jeg får være alene på badet når jeg tømmer menskoppen (om mulig, er ikke alltid det er mulig)