PDA

Se full versjon : Hverdagen er ikke så ille .....

Jeano
01 Sep 2012, 16:21
..når man står å steiker vafler på kjøkkenet og hører på Spotify.
..når ei lita ei på 4 år kommer dansende inn på kjøkkenet
..når frøkna spør med hip hop armer om hun kan få vafler
..når hun ikke bryr seg om svaret men blir stående og danse med mammaen sin mellom hver eneste steiking.
..når 15 åringen kommer å setter på sin musikk, og hun og jeg kan synge sammen for at jeg kjenner til hennes musikk.

Nå skal jeg spise vafler og kose meg, måtte bare få skrevet ned dette lille hverdagsglimtet før det er vekke.
Allerede nå er det litt krangling om hvem som skal ha sukkeret først, og hvem som skal ha hvilken vaffel. Men det er helt greit, når vi har de fine glimtene innimellom.

Ha en strålende dag folkens

Lille Gnu
01 Sep 2012, 16:32
Det hørtes veldig koselig ut!

Hjertemamma
01 Sep 2012, 16:36
Takk for at du deler. Slike øyeblikk er verdt det hele.

Eple
01 Sep 2012, 16:38
:firehjerter: å så deilig! Kos dere med vafler og takk for at du deler :venner:

Pink
01 Sep 2012, 17:52
:firehjerter:

Kanelisvingane
01 Sep 2012, 18:00
Så koselig! :firehjerter:

Purra
01 Sep 2012, 18:09
:firehjerter:

Jeano
01 Sep 2012, 18:38
Så er den heller ikke så ille når 15 åringen blir bedt ut til ei venninne for å se på mgp jr, men heller vi sitte her sammen oss. Grunnen er at det ikke blir det samme å være med andre å se på :)

Mumimama
01 Sep 2012, 19:32
Så herlig! Og det må være så godt å ha et så godt forhold til 15-åringen, blir helt rørt jeg.

Jeano
01 Sep 2012, 19:43
Vi krangler så det fyker til tider altså, hun løper ned på rommet for at jeg er den dummeste mammaen på 2 ben ganske ofte. Men hun kommer opp igjen etter 5 minutter, smilende som regel.
noen ganger kommer hun sur opp igjen men orket bare ikke sitte nede :)

Som regel er hun ei jente som er alt for alt for snill og perfekt på mange områder.

Som i går da hun og jeg var hjemme og stelte istand 13 årsdagen til Bell, hun hjalp med å vaske og rydde huset før selskapet og hjalp meg med å rydde under selskapet.
Jeg skulle ut en tur på butikken og da jeg kom hjem holdt hun på å rydde og vaske skuffene på badet, hun var så kry da jeg kom hjem og jeg var så glad og stolt.

Tror det blir litt for tøft om hun må flytte vekk for å gå på skole neste år

Lille O
01 Sep 2012, 20:24
Så herlig dere har det, Jeano!!

Og det blir sikkert veldig annerledes for dere om hun flytter ut,
men så har du gitt henne god ballast til å klare seg selv også - for henne blir det sikkert spennende og utviklende, kan jeg tenke meg! (Og kanskje hun blir av dem som reiser hjem i alle helger og ferier :) )

isleofview
01 Sep 2012, 21:14
Awwww, *smelt* :firehjerter: Det er de små øyeblikkene som teller. Søtingene.

siemens
01 Sep 2012, 22:29
:hjerteballong: