PDA

Se full versjon : Amming og tannbleking...

Essa
14 Oct 2006, 20:48
Jeg har så lyst til å bleke tenna jeg! Har tenkt på det i mange år, men fikk ikke rota meg til det før jeg ble gravid. Nå har imidlertid forfengeligheten meldt sin tilbakekomst...:biker:

Vet dere hvordan det er å gjøre dette mens man ammer? Jeg ammer mye ennå, 10-15 ganger i døgnet tenker jeg, men han er jo snart to år... Jeg er så redd for skadelige stoffer osv... selv om tannlegen mente det var uproblematisk.

Noen erfaringer? :blafre:

Essa
14 Oct 2006, 20:58
Altså jeg tenker å gjøre det hos tannlegen da...

Solsikkemor
16 Oct 2006, 16:14
Jeg ville nok ventet til jeg hadde sluttet å amme. Det er vel ikke så lenge til, hvis gutten din er over 2 år?

Videre må du huske at når du først har bleket tennene en gang, må du renge med å måtte fortsette med det. De blir enda styggere enn før hvis ikke....

Uansett er det å anbefale å gjøre det hos tannlege. "Hjemmesettene" inneholder ofte ulovlige stoffer, og det er ikke småtterier vi snakker om!

Be tannlegen din skaffe deg informasjon om bivirkninger på forhånd, slik at du vet hva som evt kan skje. (Hvis tannlegen din ikke kan gi deg dette, ville jeg tatt kontakt med en annen tannlege...).