PDA

Se full versjon : Enmannsunge?

Jeano
26 Mar 2007, 10:45
Løvetann er en enmannsunge.

Jeg har jo hele tiden visst at han har favorisert meg. Men når jeg ikke er tilstede så finner han en annen å favorisere.

Eks. i barnehagen.
Den damen som tar han i mot på morningen i bhg. den personen holder han seg til gjennom resten av den dagen. Det er det samme hvem som tar han imot.

I går tok stemoren min han med seg på en trilletur, hun gikk frem til svigerforeldrene mine, og Løvetann slo seg vrang og gråt. Han kunne ikke miste henne av synet. Om hun gikk på do så måtte døren stå oppe slik at han hele tiden hviste hvor hun var.

Det virker som om han stiller seg inn på forskjellige mennesker og ikke klarer å omstille seg ved det første.
Da stemoren min reiste i går, så gråt han så tårene trillet, gjett hvem som ble varm om hjertet da:)

Er deres barn også sånn?

gjest
26 Mar 2007, 10:49
Nei, men jeg må smile for jeg har hørt så mye om enmannshunder at jeg ser for meg Løvetann sittende utenfor dodøra og teve og loggre med halen :gal:

Jeano
26 Mar 2007, 11:09
:hoppere:
Nei, men jeg må smile for jeg har hørt så mye om enmannshunder at jeg ser for meg Løvetann sittende utenfor dodøra og teve og loggre med halen :gal:

Eple
26 Mar 2007, 11:17
Jeg har hørt om det:nikker:

Selv var jeg slik at alle skulle være til stede alltid. Ingen måtte gå. Vi hadde bla annet en støvsugerselger hjemme hos oss en gang. Han likte ikke barn en gang, men jeg "adopterte" ham og gråt masse da han gikk...

Jeano
26 Mar 2007, 12:54
Jeg har hørt om det:nikker:

Selv var jeg slik at alle skulle være til stede alltid. Ingen måtte gå. Vi hadde bla annet en støvsugerselger hjemme hos oss en gang. Han likte ikke barn en gang, men jeg "adopterte" ham og gråt masse da han gikk...

Jeg skulle selge leiligheten min for noen år siden. Jentene mine ble helt tullete etter ei som kom å så på den. Minste jenta mi som så å si ikke snakker til noen, hun var helt fortapt i denne damen, og hun fikk ikke lov å gå uten å få tusen koser.
I ettertid er jeg faktisk litt flau, for jeg er redd hun må tro jeg er en elendig mor, forde de ble så glad i henne. Jeg møter damen til stadighet

Sjalindia
26 Mar 2007, 15:06
Nå her er lillegutt mammadalt. Men i det siste har han blitt lei seg når pappaen går.