PDA

Se full versjon : Gode ammebher

Natti & Bella
24 Apr 2007, 14:25
Tips til meg?
Har kjøpt inn 2 forskjellige Bravado bher fra ammehjelpen, men ikke prøvd de enda.Sist gang sleit jeg med å finne gode bher, orker ikke det styret med det som det var sist.
:sparke:

Tina
24 Apr 2007, 14:27
Jeg likte godt Triumf sin uten bøyler (ville ikke bruke med bøyler siden det ikke var anbefalt). Ikke nødvendigvis så vakker, men det er vel sjelden ammebher... KJøpte på Cubus jeg.

Natti & Bella
24 Apr 2007, 14:35
Jeg likte godt Triumf sin uten bøyler (ville ikke bruke med bøyler siden det ikke var anbefalt). Ikke nødvendigvis så vakker, men det er vel sjelden ammebher... KJøpte på Cubus jeg.

Tror det var de jeg brukte også..

Noor
24 Apr 2007, 14:53
Jeg har triumph med og uten bøyle. Jeg brukte uten bøyle (mamabel soft N) til ammingen var vel etablert, og brystene mykere enn de er i starten. Nå er favoritten den med bøyle (mamabel lace R), den er mye bedre i passformen og puppene ser penere ut i den. Blonder og god hold nemlig!

Natti & Bella
24 Apr 2007, 22:30
Jeg har triumph med og uten bøyle. Jeg brukte uten bøyle (mamabel soft N) til ammingen var vel etablert, og brystene mykere enn de er i starten. Nå er favoritten den med bøyle (mamabel lace R), den er mye bedre i passformen og puppene ser penere ut i den. Blonder og god hold nemlig!

En bh som gjør puppene pene og som gir litt løft er jeg absolutt ut etter:gal:
Når er ammingen vel etablert da??:sparke:

Noor
24 Apr 2007, 22:41
Jeg ville kjent litt etter. Får du lett tette melkeganger? Det er ikke så lurt med spiler da, og bruker man spilebh bør den være stor nok til at bøylen går rundt brystet. Selv har jeg aldri problemer knyttet til ammingen og da går det fint med spiler. Jeg tenker spesielt at det er lurt å unngå spiler i starten, før melkemengden er regulert inn etter barnets behov. Brystene er ofte veldig spent og hovne i starten, det gir seg etterhvert kan man trygt si! (Mine er store og myke nå, og har godt av å holdes litt i sjakk for å si det sånn.:fnis: )

Den blonde bh'en jeg har går det fint an å vaske på 60 grader også (står vel ikke det på, men jeg gjør det hver gang - den er svart, hvit hadde vel blitt grå). Det er litt kjekt med tanke på sopp og sånn.

mirimor
25 Apr 2007, 09:00
Ammetoppene fra Krusedull er helt geniale!!! da kan man bruke kjole som kan åpnes fra halsen også... og fortsatt amme diskret.