PDA

Se full versjon : Kjendiser som ammer lenge

sunelille
25 Apr 2007, 10:39
Leste i et blad her om dagen at både Nelly Furtado, Jada Pinkett Smith (kona til Will Smith) og Gwyneth Paltrow ammet barna sine til de var to år. Det stod også at Gwen Stefani føler at ammingen gir henne overnaturlige krefter og at hun ikke har tenkt til å slutte å amme sin sønn på ett år med det første.
En god trend det her:blomsterfjes:

Chance
25 Apr 2007, 10:41
Jøss, så bra! Hadde det bare vært smitsomt! Hehe.

Eple
25 Apr 2007, 10:42
Så flott da!:)

Noor
25 Apr 2007, 11:46
:hopp: Så fint, kjendiser er viktige rollemodeller - håper flere kommer etter!

Noor
25 Apr 2007, 11:47
Hvilket blad forresten?

Papaya
25 Apr 2007, 12:00
Så bra! :blomsterfjes:

Syntes jeg fikk kommentarer som "ekkelt" og "unaturlig" lenge før snuppa mi fyllte ett år....

*blirsåsint*

sunelille
25 Apr 2007, 12:02
Tja Tror det var "D". Arvet mange blader og tror det var "D". Faktisk var Brad Bitt på forsiden med en lommeslynge.... (heheheeh et bra sladreblad ;) )

Husnissemor
25 Apr 2007, 14:46
Hvem er Nelly Furtado og Gwen Stefani?

mirimor
25 Apr 2007, 14:52
Den norske barnebokforfatteren Gro Dahle amma sine lenge. De samsov også. Husker ikke hvor og når jeg leste det..

Sofia
25 Apr 2007, 14:58
Den norske barnebokforfatteren Gro Dahle amma sine lenge. De samsov også. Husker ikke hvor og når jeg leste det..
Men er smitteeffekten av henne på unge norske kvinner så stor?
Var et intervju i Aftenposten for noen år siden...

mirimor
25 Apr 2007, 15:08

Ehhh. nei, trolig ikke. Jeg digger henne da...men jeg syntes hun var snål da jeg leste intervjuet, husker jeg :fnis:

Anjali
25 Apr 2007, 15:13
Gro Dahle er nok for "alternativ" for mange (men ikke for oss her, hoho) - men kjempegøy at de mer strømlinjeformede amerikanske kjendisene ammer lenge, da!

Anjali
25 Apr 2007, 15:14

Syngedamer begge to.

Takhisis
25 Apr 2007, 20:50
Så bra!Disse er jo forbilder for mange skulle jeg tro:blåblomst:

Eple
25 Apr 2007, 20:53

Der hun sa hun hadde laget vafler til journalisten av MM?:fnis:

Anjali
25 Apr 2007, 21:28

Hehehe - det minner meg om Borat, har dere sett den? Filmen ble litt for pinlig for meg til tider - men en höjdare er når Borat serverer ost til et kongressmedlem (eller hva han var), og etterpå sier: "My wife has made it. With milk from her own brest." :knegg: DET uttrykket på politikeren!! Mange amerikanere synes jo amming er ekkelt og unaturlig...

Papaya
25 Apr 2007, 21:51
Hehehe - det minner meg om Borat, har dere sett den? Filmen ble litt for pinlig for meg til tider - men en höjdare er når Borat serverer ost til et kongressmedlem (eller hva han var), og etterpå sier: "My wife has made it. With milk from her own brest." :knegg: DET uttrykket på politikeren!! Mange amerikanere synes jo amming er ekkelt og unaturlig...
Ja, det var verdens beste sene!!! Du så han nesten brakk seg der han satt! :fnis:
På tide å snu litt holdninger ja!

mara
26 Apr 2007, 07:37
å så knallbra!

http://www.nellyfurtado.com/

http://www.gwenstefani.com/

Sofia
26 Apr 2007, 07:52
:nikker:
ekkelvaffelopplevelse. Jeg glemmer ikke noe, og det gjør ikke du heller! :blomst:

Bærbar
26 Apr 2007, 08:32
Jeg er så glad for at det er en så fin trend både med amming og bæring for tiden - og det at kjendisene gjør det og står fram om det er helt kritisk for at det skal bli mer akseptert! :blomst: