PDA

Se full versjon : har jeg sluttet å amme?

Lucifer
30 Apr 2007, 00:17
ja nå er det 2 dager siden seb fikk pupp sist og nå er han i tillegg på ferie i 5 dager hos svigermor... spent på om det blir noe mer når han kommer hjem da ja!

og før de to dagene så var det bare pupp en gang om dagen og det var kveldspuppen før han legger seg....

litt vemodig og litt deilig på samme gang!

mirimor
30 Apr 2007, 00:19
Det var sånn miriungen slutta, en gang daglig og så plutselig gikk det noen dager uten...

Løvemamma
30 Apr 2007, 00:28
Ja, det blir vel spennende å se hva han ønsker når han kommer hjem. Kanskje han vil ha? eller kanskje ikke...

Lucifer
30 Apr 2007, 00:33
jeg tror han merka at jeg ikke syns det var så stas mer... for han kutta det sjøl og t.o.m. kveldspuppen ble veldig forkortet... han slapp nesten med engang og sa han ville sove..

og nå virker det nesten som om han har glemt det på en merkelig måte?!

Imse
30 Apr 2007, 01:25
Høres ut som om han har slutta... Maria bråsluttet og ante liksom ikke hva pupp var i løpet av 2 dager...

Anakiwa
30 Apr 2007, 01:34
Saa deilig.. Hos oss er det kun amming i forbindelse med soving, og jeg er klar for at han skal slutte... han sovner jo fint selv hvis jeg ikke er der! Vil jo helst ikke push'e det altfor mye, og jeg tror (sier hun optimistisk!) at han begynner aa bli litt flinkere til aa sovne selv naar han vaakner om natten. Det er slitsomt med amming ved 2/3 tiden om natten...

Marit
01 May 2007, 00:30
:hjertebank: Så flott at det kan være sånn.
Det virker som du og Seb har så flott samspill.

Natti & Bella
01 May 2007, 00:47
:hjertebank: Så flott at det kan være sånn.
Det virker som du og Seb har så flott samspill.

Enig:coolup:

Husnissemor
01 May 2007, 02:15
jeg tror han merka at jeg ikke syns det var så stas mer... for han kutta det sjøl og t.o.m. kveldspuppen ble veldig forkortet... han slapp nesten med engang og sa han ville sove..

og nå virker det nesten som om han har glemt det på en merkelig måte?!

Også han som var puppoman for bare noen uker siden. :barn:

Jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan det var / kommer til å bli ikke å amme.

ezi
01 May 2007, 09:12
Det er morsomt. Er du glad?:) mixed feelings, ikke sant...

z sluttet sånn, men desverre allerede ved 18mnd... :( jeg ville amme leeeenge...jaja.

Lucifer
31 May 2007, 14:12
en liten oppdatering: han har sluttet å die ja! det skjedde så naturlig at det ble ikke så vemodig som jeg hadde forventa!

det er egentlig ganske deilig for nå kan vi kose masse uten at han bare vil ha puppen hele tiden...

også har nok hormonendringen gjort det litt bedre mellom laknene if you know what I mean.. hehe:flau:

Cinderella
31 May 2007, 21:24
Skal innrømme at jeg er litt misunnelig her jeg sitter og leser og nettopp har ammet tre-åringen i senk......Han er ikke spesielt lei av puppen, men heldigvis er det tegn til at han vil sove rundt i det minste etterhvert, men slettes ikke hver natt....

Bærbar
02 Jun 2007, 03:44
Så godt at det var så naturlig da vennen - jeg følte det veldig vemodig når T sluttet - men det var jo fordi det ble så unaturlig fordi jeg måtte på det kurset i 2 uker... skulle jo pumpe men den fungerte ikke - så jeg var veldig trist... er så glad for at dere fikk det mer avslappende og naturlig!!! :klemse:

Piami
04 Jun 2007, 00:43
HVA? Menmenmen, har han begynt å spise masse ordentlig mat, og når gjorde han isåfall det?! Lille persille sovner med puppen i munnen hver eneste kveld, koser seg kjempelenge med den om morgenen, og bruker den som trøst og mat i løpet av dagen. Fremdeles er det dager der hun ikke spiser noe annet, og vi jubler når hun feks spiser en halv brødskive...