PDA

Se full versjon : puppene mine er ville!

Lucifer
19 Oct 2006, 16:23
altså de øker på null komma niksså jeg sitter jo rett som det er med brystspreng...

trodde liksom det tilhørte de første mnd med amming jeg.... nå har jeg i tillegg bare spreng i én, så jeg er jo helt skeiv! en kembo og en stor:kort:

også denne utdrivningsrefleksen da.. den er fremdels skitvond! ble forespeila at det bare varte den første perioden det også...

jaja kjære seb, idag blir et stort stykke puppa på vei hjem fra bhg! :gal:

Chance
19 Oct 2006, 17:10
Hehe. Så sprøtt! Men Seb blir vel fornøyd?

Essa
19 Oct 2006, 17:16
He he, har ei venninne som også har det sånn og hennes er like gammel som Seb :) Det er vel det at du har veeeeldig mye melk da... Det positive er at du blir finere og finere jo lenger ut i festen du kommer da! ;)

Sashimi
19 Oct 2006, 19:16
He he, har ei venninne som også har det sånn og hennes er like gammel som Seb :) Det er vel det at du har veeeeldig mye melk da... Det positive er at du blir finere og finere jo lenger ut i festen du kommer da! ;)

ha-ha! :fnis:

Sjalindia
19 Oct 2006, 19:22
:fnis: Heldigvis har jeg det ikke sånn.

Spirello
19 Oct 2006, 19:32
Den der kjenner jeg igjen, ja:nikker: Jakob er bare 8mnd, da, men allikevel! Utdrivningsrefleksen blir bare vondere og vondere syns jeg... (Og det skal ingenting til for å øke, likevel blir jeg redd for å miste melken hvis Jakob er i puppenekt et par dager..)

-diab-
19 Oct 2006, 19:41
Med storebror fikk jeg brystbetennelse når han var omtrent 17 måneder. Det var også noe jeg trode hørte den første tiden til... Vesla har passert ett, og jeg lekker rett som det er fremdeles.

Lucifer
19 Oct 2006, 20:35
Det positive er at du blir finere og finere jo lenger ut i festen du kommer da! ;)

hehehe ja de få gangene jeg går ut så detter puppa nesten ut av BHen når kvelden er omme... hehehehe:pupper:

Men Seb blir vel fornøyd?

han ja!!! han er jo helt puppoman! han sier ikke hei til meg lenger når jeg henter han i bhg, han sier: PUPPA!!!

Sjalindia
19 Oct 2006, 21:26
Så herlig han er. :icon_wink:

Chance
19 Oct 2006, 22:02
han ja!!! han er jo helt puppoman! han sier ikke hei til meg lenger når jeg henter han i bhg, han sier: PUPPA!!!

HA HA HA!! Kan ikke la være å le altså! herlig!

jolie
19 Oct 2006, 22:07
Ikke rart du har mye melk, så heftig som du rister på dem :knegg: Ok, dårlig humor, men jeg måtte bare :fnis:

mirimor
19 Oct 2006, 22:08
Heldiggris sier jeg. Mine blei bare knøttasmå etterhvert.

Løvemamma
19 Oct 2006, 23:31
:skratte::skratte:

Almara
20 Oct 2006, 11:53
Selv om det kan være litt slitsomt, er det jo fint nå de fungerer utmerket :blomsterfjes:

Probat
24 Oct 2006, 13:05
Det er vel et luksusproblem, men jeg har det litt sånn også. Aner jo ikke om jeg har spesielt mye melk, men utdrivingsrefleksen er ganske ubehagelig fremdeles, jeg lekker som ei sil, og har brystspreng rett som det er. Nå er jo snuppa bare 6 mnd. da, men jeg husker at det normaliserte seg myyye tidligere med storebroren. Nå var ikke han (i motsetning til lillesøstra) noen stor puppeelsker da, så det kan jo ha vært derfor...

Lucifer
24 Oct 2006, 15:46
Nå er jo snuppa bare 6 mnd. da,

men seb er 19 mnd!! når han var 6 mnd hadde jeg så mye melk at det hørtes ut som en høytrykksspyler når jeg ammet!

Probat
24 Oct 2006, 15:57
men seb er 19 mnd!! når han var 6 mnd hadde jeg så mye melk at det hørtes ut som en høytrykksspyler når jeg ammet!

:skratte:

Pappaen sier stadig mens jeg ammer at "hun var sulten, ja", for han hører så masse svelging. Men hun har jo ikke mye valg, da, svelge, drukne eller snu seg bort...

Det som kan være et problem er vel at om de blir for stappmette for fort så får de kanskje ikke mulighet til å ligge lenger og kosesuge for å få tilfredsstilt sugebehovet. Ellers er jo dette reine luksusen.