Alle blogginnlegg

1. Som en film i høy hastighet

av den 12 Jun 2010 kl. 21:39 (Dosering jevnt over døgnet)
    Det er hva jeg ser for mitt indre når migrenen har satt seg fast med bankende klør og nekter å slippe taket. Mitt i natten med min gode baby tettinntil og den største på en underarmlengdes avstand, mitt i natten med to rolige og jevne åndedrett, mitt i natten med regnets taktfaste drypp - mitt i natten der det er en ro i alt er et stort uro i mitt hode. Jeg prøver å gripe et bilde eller en tanke som flagrer forbi, jeg ser tanken for meg i et sentrum, mens de andrer svirrer rundt fort fort fort, ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  2. Streik, ja..

av den 08 Jun 2010 kl. 08:16 (Kjærlighet på landet)
    Det er streik i Norges land. Og ungene har lange dager hjemme.
    Gutta har ikke noe i mot det akkurat. De koser seg sammen hjemme. Men mora, kunne kanskje ønske at skole og barnehage snart kunne åpne, ikke minst fordi jeg i går hadde ekkel omgangssyke, men gubben fikk ikke til å være hjemme, så jeg var her, syk, med ungene..
    Heldigvis har jo guttene hverandre, og det var så fint at snuppa koste seg masse ute, mens jeg satt med solbriller i skyggen..
    I går kveld dro gutta sammen ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  3. Jeg prøver også!

Koselig å ha en liten dagis her inne
    I dag har jeg fri og det er deilig! kanskje jeg skal på svømming med størsten om det ikke er stengt pga streiken da.
    Nå er det ikek lenge til lønn! Er spent på timelønna ja.
    Kategorier
    Ukategorisert
  4. Nattlig infusjon

av den 06 Jun 2010 kl. 22:46 (Dosering jevnt over døgnet)
    Jeg hørte lyden, når man våkner med en smell, av mareritt - og ikke eier ord, bare kroppen og de desperate hikstene. Tung av trøtthet og altfor varm i kroppen dro jeg deg tett inntil meg og strøk deg over hele kroppen. Jeg tilbød brystet som du grep begjærlig, en sterk - skulle tro den var magnetisk! - kobling, og kjente kjevene dine jobbe som besatt mellom hikstene. Det var som når man skur på en radio som er tom for batteri, lyden døde brått og uventet og jeg kjente hele den lille kroppen slappe ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  5. Min nye blogg!

av den 05 Jun 2010 kl. 13:27 (Kjærlighet på landet)
    Mange ganger har jeg prøvd å holde liv i en blogg, uten særlig suksess.
    Så jeg prøver her.
    Bare en liten start dette, men det kan jo bli spennende.
    Nå skal jeg løpe ut i det vakre solskinnet, og spise mat med mine kjære, før jeg må tilbringe Lørdagskveld på jobb!
    Jeg nyyter virkelig disse varme gode dagene. De gjør noe med meg. Barnelatter, sol på nesa, grønske på ungenes bukser, møkkete tær, jord under neglene, sand i sandalene.. Da, er livet godt!

...
    Kategorier
    Ukategorisert
Side 3 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste