Dosering jevnt over døgnet

Flyturen

Ranger dette innlegget
Dagen din var som en interkontinental flyreise. Fin start, lite turbulens underveis, ikke noe å snakke om. Men flymaten var ikke noen höjdare, så tanken var ikke full da du reiste og det ble lite med påfyll underveis.

Turen närmet seg slutten, jeg viste på klokken når vi skulle lande. Litt forsent innså jeg at du var i ferd med å gå tom for drivstoff samtidig som du slettes ikke var klar for å lande, du protesterte höylytt og ville fly mer. Trykket fallt i kabinen, turbulensen kom brått på etter en hel dag i et stille luftrom. Piloten var uforberedt på det plutselige skiftet og katastrofen var et svärt närt faktum. Lösöre flöy som prosjektiler gjennom luften, vi ble kastet hit og dit og klarte med nöd og neppe å spenne oss fast og huke oss sammen. Der - i den lille lommen av ro bakom stolryggen fikk jeg kontakt med deg igjen og panikken stilnet. Piloten gjenvant kontrollen og vi landet trygt om noe ustött og litt forslått. Vi taxet inn til gaten med eskorte og med et dypt sykk kunne vi endelig kunne avslutte reisen. Flyvertinnen takket for reisen og håpet vi ville reise med selskapet en annen dag. Jeg smilte pent og tenkte mitt.
Stikkord: Ingen Legg til/endre stikkord
Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

1. Lille O sin avatar
    Å, som jeg kjenner meg igjen...