Viser resultater 1 til 8 av 8
    Ble medlem
    03 Oct 2006
    Sted
    Østlandet

Standard Hva er den perfekte bursdags/ettårsgaven til kjæresten?

Nå er det snart ett år siden jeg møtte kjæresten min og han har bursdag uken før. Og jeg har så lyst til å gi han en kjempeflott gave, men er totalt tom for ideer... Ferietur har vi ikke så mye mulighet til å gjennomføre og teaterbilletter er litt kjipt kanskje? Hva kan jeg gi?? Forslag mottas med stoooor takk!!

Ble medlem
    03 Oct 2006

Standard

Denne vil jeg også følge med på, jeg er alltid totalt vekke når det gjelder sånn.
    De første årene tror jeg jeg ga han triologier på DVD.
    Er han like sykkelinntressert som deg?
    Kanskje noe helt spesiellt til sykkelen, turer, klær?
    Blomst 97
    Bell 99
    Boble 04
    Mille 08
    Knerten 13
    Ravelry

Ble medlem
    24 May 2007
    Sted
    Hurum

Standard

Et fjernstyrt helikopter?

En kompis av Skycrane fikk en fra sin kone, og nå har han også kjøpt seg en, kunne ikke vente til jul nemlig. De koster alt fra 250 til 10 000. De billigste kan bare flys med inne. Men veldig artig. Noen av dem kan man skyte på hverandre med..de store mennene våre blir som små guttunger igjen.

Standard

Massasje, kansje med fotbehandling eller ansiktsbehandling til. Mange menn har aldri gjort det før, men har de gjort det EN gang får de en ny innstilling til SPA

While we try to teach our children all about life - our children teach us what life is all about

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Imp Vis innlegg
    Et fjernstyrt helikopter?

En kompis av Skycrane fikk en fra sin kone, og nå har han også kjøpt seg en, kunne ikke vente til jul nemlig. De koster alt fra 250 til 10 000. De billigste kan bare flys med inne. Men veldig artig. Noen av dem kan man skyte på hverandre med..de store mennene våre blir som små guttunger igjen.
    Nikker gjenkjennende

Ellers - kjøp deg råsexy undertøy og noe annet dere synes er sexy , gå ut og spis middag og dra hjem og nyt hverandre. Slår aldri feil med min mann i alle fall Ingenting annet som kan måle seg med bra sex

Ble medlem
    15 Mar 2007
    Sted
    Ø`n

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Serendipity Vis innlegg

Ellers - kjøp deg råsexy undertøy og noe annet dere synes er sexy , gå ut og spis middag og dra hjem og nyt hverandre. Slår aldri feil med min mann i alle fall Ingenting annet som kan måle seg med bra sex
    Jepp, slår aldri feil det der

Men har du tenkt to ting eller skal du slå de to dagene sammen?
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=navy]Mamma[/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=navy] til [/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=navy]:storebror: Lillegutt 29.04.06, [/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=navy]:babyboy: Mini 27.04.10 [/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=navy]-[/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=navy]og kona til mannen i mitt liv :hjertebank: [/COLOR][/SIZE][/FONT]

Ble medlem
    13 Oct 2006
    Sted
    Trondheim

Standard

Eller kjøp en liten album og sett inn bilder av det første året. La gjerne noen sider være blanke på slutten slik at dere kan fylle den sammen med nye felles opplevelser. Litt jobb, men fiiin 1 års gave!
    :hjerteskilt: Mette, mamman til H (gutt f. 05) og M (jente f. 07)

Ble medlem
    03 Oct 2006
    Sted
    Østlandet

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Mette-mor Vis innlegg
    Eller kjøp en liten album og sett inn bilder av det første året. La gjerne noen sider være blanke på slutten slik at dere kan fylle den sammen med nye felles opplevelser. Litt jobb, men fiiin 1 års gave!
    Dette likte jeg!!!!

Kom plutselig på at jeg kunne gi han billetter til elvefestivalen i år også (det var der vi møttes i fjor...)

Og til bursdagen... Helikopter er jo en mulighet...

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •