Viser resultater 1 til 6 av 6
    Ble medlem
    01 Jan 2007

Standard Mønster til festdrakt

Noen som har mønster til en festdrakt for småttiser? Den må være fin og finnes i str 86
    [FONT=Comic Sans MS][B][FONT=Tahoma][COLOR=#ff0000]Sånn går no dagan! Og jeg elsker det! [/COLOR][/FONT][/B]

[/FONT]

Ble medlem
    12 Oct 2006

Standard

Veit ikkje kva du syns er fint, men boka Babyglede har mønster på festdrakt til både gut og jente (og mykje anna). Dei har den sikkert på biblioteket ditt eller du kan låne den på fjernlån.
    Mamma til storesysta '00, mellomsysta '02, bror '04, vetlesysta '10 og minstesysta 05.13.

Ble medlem
    01 Jan 2007

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ohelene Vis innlegg
    Veit ikkje kva du syns er fint, men boka Babyglede har mønster på festdrakt til både gut og jente (og mykje anna). Dei har den sikkert på biblioteket ditt eller du kan låne den på fjernlån.
    Takk for tips! Skal sjekke på bib i morgen
    [FONT=Comic Sans MS][B][FONT=Tahoma][COLOR=#ff0000]Sånn går no dagan! Og jeg elsker det! [/COLOR][/FONT][/B]

[/FONT]

Standard

Jeg har en bok med mønster til festdrakter til barn, Tone Fevang, "Festdrakter for barn - sy og strikk". Jeg har ikke bruk for den nå, du kan gjerne få låne den om du vil Bare send PM

Ble medlem
    01 Jan 2007

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Serendipity Vis innlegg
    Jeg har en bok med mønster til festdrakter til barn, Tone Fevang, "Festdrakter for barn - sy og strikk". Jeg har ikke bruk for den nå, du kan gjerne få låne den om du vil Bare send PM
    Tuuusen takk! PM sendt

[/FONT]

Ble medlem
    09 Mar 2013

Standard

Er ny på dette. Men har du den boka ennå. Kunne gjerne lånt eller kopiert den

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •