Viser resultater 1 til 9 av 9

Standard Ja ja, da var den epoken helt forbi

Nå har ikke Bobble spurt om pupp på mange dager. Så da ble det nesten 3 år på oss.
    Litt rart
    Blomst 97
    Bell 99
    Boble 04
    Mille 08
    Knerten 13
    og bestemor til lille Theo 15

gjest Guest

Standard

oi. det er jo ganske lenge det, kan du si... men rart at det er slutt, ja det tror jeg nok.

Ble medlem
    23 Apr 2007

Standard

Tenk så mange koselige ammestunder dere har hatt! Har du prøvd å gjøre et overslag over hvor mange ganger du har ammet i løpet av de 3 årene? Det er vel mange tusen?
    Storebror, lillestorebror & lillesøster

Ble medlem
    10 Nov 2006

Standard

Så fint at han fikk pupp så lenge han ville! Han høres ut som en helt herlig gutt.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Husnissemor Vis innlegg
    Så fint at han fikk pupp så lenge han ville! Han høres ut som en helt herlig gutt.
    Ikke heltda, jeg har prøvd å sluttet og jobbet mot det
    Blomst 97
    Bell 99
    Boble 04
    Mille 08
    Knerten 13

Standard

Hvis jeg hadde ammet helt til han ble 3 år, og ammet 5 ganger om dagen så hadde det blitt 5475 ganger.
    Men jeg kan ikke huske å ha ammet bare 5 ganger i døgnet de første 2,5 årene. Så det er nok mye mer en det
    Blomst 97
    Bell 99
    Boble 04
    Mille 08
    Knerten 13

Ble medlem
    01 Jan 2007

Standard

Forstår godt at det føles rart. Men jeg vil gratulere deg med å ha ammet lenge! 3 år er jo kjempe bra! Du kan være veldig stolt av deg selv!
    Sånn går no dagan! Og jeg elsker det!

Ble medlem
    12 Oct 2006

Standard

Gratulerer for lang og tro tjeneste, og med en ny epoke i guttens liv.

Ble medlem
    12 Oct 2006

Standard

Gratulerer fra meg også! Jeg drømmer litt om å kutte ut jeg også, men 3,5-åringen min er nok av en helt annen oppfatning. Han gir blanke i at hans gravide mamma sier at det gjør vondt, bare han får det som han vil. Det er bare det at jeg hater det innimellom akkurat når det står på, og så er de tankene søkk borte en liten stund etterpå, og sånn går no dagan...
    Never mind what-is. Imagine it the way you want it to be so that your vibration is a match to your desire. When your vibration is a match to your desire, all things in your experience will gravitate to meet that match every time. Abraham-Hicks

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •