Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 29 av 29

Tråd: Puppekos

Ble medlem
    04 Oct 2006

Standard

For en herlig fortsettelse på denne tråden, Kaje!
    Gutten din er heldig, altså!
    Vesla 1998
    Junior 2000
    + den unge bonusmannen f.1994 med jevne mellomrom
    Lykkelig gift med mannen

Ble medlem
    04 Oct 2010

Standard Re: Puppekos

Finner frem denne igjen så jeg kan lese mer nøye senere. Blir litt her og akkurat nå klarer jeg ikke tenke på andres behov enn mine egne
    Jr (2010) og lillemor (2012)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Anton Vis innlegg
    Men du... Omverdenen driter vi jo i!
    Hehehe,

Jeg har bare lest denne tråden med nysjerrig interesse uten å ha noen råd å komme med.
    Men vil også nevne at i nr. 20 har du skrevet navn, Kaje.

While we try to teach our children all about life - our children teach us what life is all about

Åshild Guest

Standard

Det er så godt å se det er flere enn meg i denne båten.... Vel.. vi har ikke kommet dit at vi har sluttet å amme ennå, men lillegull er snart 11 måneder og har fri buffet hele natten ennå. Jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare å slutte med det og sove natten gjennom uten gråt. Og jeg vil ikke ha gråt... Noen som har erfraringer her? Og til kaje. Stooor klem. Leser attacment parenting nå. Nærhet er viktig! Gjør det du føler er riktig for deg, og ikke for alle andre.

Ble medlem
    25 Sep 2007
    Sted
    Midt på, cirka

Standard

Åshild:
    Vi hadde nattavvenning med gråt (14 mnd). Kan man egentlig unngå det?
    MEN vi hadde ikke en nattavvenning uten mamma, nærhet, trøst, kos, drikke (vann) og tilbud om mat (smoothieposer, hvis det så ut til at sulten virkelig var tilstede). Og jeg tror ikke ungen tok skade av en sånn avvenning. Selv om han gråt og var SINT. Jeg var hos ham hele tida. Jeg kommer til å kjøre samme type avvenning på Trebo når han blir stor nok, om han ikke avvenner seg selv på natt.
    Lille O , Bo Obo des. 2006, Tobo aug. 2009, Trebo des.2012
    - aka lilletambur

Ble medlem
    17 Apr 2007
    Sted
    Nord-Troms

Standard

Lille Buddha blei også nattavvent ved ca. 14mnd. Men eg var der heile tida. Syns ikkje eg kunne stikke av og la mannen ordne opp (det er visst ganske vanlig?). Det var jo eg som amma, og som sa at no var det nok. Ho var lei seg, men likte at eg var der og syns det var godt å ligge på magen min (som var ganske gravid på den tida). Ho sov fortsatt attmed meg i senga, det var berre puppen det var slutt på, ikkje mamma.
    Har alt eg treng med Mmmannen, Finingen 06, Lille Buddha 09 og Ravnungen 11

Ble medlem
    27 Nov 2007
    Sted
    Trøndelag

Standard

Tråden handlet opprinnelig om puppekos uten melk (uten at det spiller noen rolle altså) og hvordan håndtere det. Natt(eller dag)avvenning blir noe annet for meg. Jeg tror heller ikke det er mulig uten gråt - det er jo trist! Men det gjør vel ikke så mye med litt gråt (eller mye) hvis man har noen der til å trøste og støtte? Jeg har også tenkt "ikke miste mamma OG nattpuppen samtidig og tatt det selv, men denne gangen er jeg faktisk litt i tvil. Minimannen roer seg lettere med pappa'n når jeg ikke er tilstede.Vi får se...han er 13 mnd og JEG er ikke motivert nok til nattavvenning ennå Men kjenner litt på det etter noen dårlige netter i det siste. Trist kommer det nok til å bli uansett om det skjer i natt eller til sommeren
    Mamma til Sneip(06), LilleSneip(07) og Minimannen(11)

Ble medlem
    11 Aug 2007
    Sted
    Sunnydale
    Blogginnlegg
    1

Standard

Så fint at denne tråden kom opp igjen, jeg trenger den litt. Takk!

Ble medlem
    04 Oct 2010

Standard Re: Puppekos

:mumle: Lillemor er i bitefasen og da er det ekstra sårt hvis jr ikke holder seg unna brystvortene
    Jr (2010) og lillemor (2012)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •