Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 26
    Ble medlem
    25 Sep 2007
    Sted
    Midt på, cirka

Standard

Ååå, HVER gang jeg leser denne, så får jeg tårer i øynene altså!
    Det slår ikke feil..
    Lille O , Bo Obo des. 2006, Tobo aug. 2009, Trebo des.2012
    - aka lilletambur

Ble medlem
    29 Jan 2007

Standard

Eple-i love you
    "Det mest afgørende,som skete for os,da vi var børn,var,at der var kærlige øjne,som så os.Så os med glæde og varme.Ikke fordi vi havde de og de gode egenskaber,men fordi vi var til."
    (J.Møllehave 1985)

.

Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Magica Vis innlegg
    Eple-i love you
    Så morsomt at du skrev i denne tråden i kveld- for jeg tenkte akkurat på den

Og I love you too- du er min jordmorElvis!
    Mange foreldre kunne spart seg en mengde konflikter ved å være høflige

Bor i Eplehuset sammen med Eplemannen, Eplegutta og Eplejenta. Vi har Eplehund, Epleand, Eplehjort og Eplemus.

Ble medlem
    24 May 2007
    Sted
    Hurum

Standard

At jeg ikke har sett denne før. Nydelig skrevet. Har en jente på ryggen som bare så vidt fant roen i sengen før i dag men som våknet da mammaen hadde tenkt å snike seg ut, og kom med et spørrende "oooæh!" akkurat som hun ville spørre hvor jeg hadde tenkt meg hen. Så da ble det meitaien i dag.

Ble medlem
    15 Oct 2006
    Sted
    USA

Standard

Denne var nydelig, og tankevekkende. Storebror her i huset kan være en riktig dansemus innimellom, men siden ingn av oss har vært det, så har vi nok ikke riktig forstått hvordan det føles for en liten krabat.

Tusen takk skal du ha.
    -diab-
    Storebror mars 2002 og vesla oktober 2005

Et barn gjør kjærligheten større, dagene kortere, nettene lengre, bankkontoen mindre, hjemmet lykkeligere, klærne krøllete, fortiden glemt og fremtiden verdt å leve for.

Ble medlem
    28 Aug 2007
    Sted
    Sunnmøre

Standard

Det var nydelig skrevet! :hjerte:

Hilsen en med lakenskrekk!
    annama
    med snuppa født mai-06

Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

I kveld la hun seg tidlig-

Krysser fingre og bank i bordet Første kveld på leeeeeenge
    Mange foreldre kunne spart seg en mengde konflikter ved å være høflige

Bor i Eplehuset sammen med Eplemannen, Eplegutta og Eplejenta. Vi har Eplehund, Epleand, Eplehjort og Eplemus.

Ble medlem
    31 Aug 2007

Standard

Nydelig historie. Og veldig viktig påminner
    Har blitt noen brødskiver på lillejenta her også når hun våkner og er sulten og ikke finner roen. Har tatt meg selv i å være streng noen ganger, men har heldigvis tatt meg sammen og er nå bare mild, uansett om det tar et par timer før hun sovner. For greit nok at hun er en dansemus nå. Men tenker at med rette omsorg og tålmodighet kan hun bli en riktig sovemus med tiden

Standard

Å, så bra skrevet. Ble linket hit fra en annen tråd i dag. Første gang jeg leser den. Du er enestående.

While we try to teach our children all about life - our children teach us what life is all about

Ble medlem
    15 Sep 2008

Standard

Jeg elsker ringblomst, og jeg elsker at det kommer slike tråder som er så viktig inspirasjon til meg. Helt tilfeldig leste jeg denne nå, og jeg trengte den!!! Er alene hver kveld for tiden med tre unger fra 4 år og ned, og da blir det ofte slik JEG vil, og ikke slik ungene vil, fordi når klokken er kveld er jeg så klar for voksentid at jeg bare vil ha dem i seng fortest mulig. Men jeg skjønner nå hvor viktig det er for en av dem å bli hørt og sett akkurat når det gjelder soving. Han har lakenskrekk, men jeg har liksom ikke tatt meg tid til å innrømme det, og til å innse at han trenger tid på kvelden, og han trenger samvær når han skal sovne inn. Det er så vanskelig å finne ut en bra måte å ta leggingen på når alle tre skal ta kveld samtidig, og alle tre vil ha mamma bare for seg selv. Jeg gleeeeder meg til alt som heter eksamen er ferdig for gubben, DA skal vi tilbake til gode leggerutiner som ungene er mer tilfredse med. Men tekk, eple for god lesing, jeg ble inspirert til å la storgutten få roe litt ned sammen med meg etter de minste er lagt, for jeg tror det er akkurat det han trenger.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •