Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

klem til husmora!

(sitter selv med Eplejenta på fanget nå. Hun har våknet opp gijen)
    Mange foreldre kunne spart seg en mengde konflikter ved å være høflige

Bor i Eplehuset sammen med Eplemannen, Eplegutta og Eplejenta. Vi har Eplehund, Epleand, Eplehjort og Eplemus.

Ble medlem
    15 May 2010
    Sted
    Sørlandet

Standard

Flott skrevet!
    Og det minner meg om hva min mor gjorde med mg da jeg var liten og ikke fikk sove (jeg hadde ofte så mange tanker i hodet). Hun lot meg komme opp, sitte med henne og stefaren min, gikk og la seg med meg til jeg sovnet, leste, sang osv. Jeg fikk komme og ligge hos dem hvis jeg våknet på natta. Og jeg har alltid hatt et godt forhold til senga og søvn, aldri aldri lakenskrekk. Tør ikke tenke på hvordan det hadde vært hvis hun hadde tvunget meg til å ligge der med alle tankene mine!

Ble medlem
    15 May 2010
    Sted
    Sørlandet

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Athena Vis innlegg
    Nydelig historie. Og veldig viktig påminner
    Har blitt noen brødskiver på lillejenta her også når hun våkner og er sulten og ikke finner roen. Har tatt meg selv i å være streng noen ganger, men har heldigvis tatt meg sammen og er nå bare mild, uansett om det tar et par timer før hun sovner. For greit nok at hun er en dansemus nå. Men tenker at med rette omsorg og tålmodighet kan hun bli en riktig sovemus med tiden
    Jepp! Jeg er et godt eksempel på det

Jeg tenker på de barna som ikke tør gå til foreldrene sine når de ikke får sove, fordi de blir møtt med sinne, fordi de ikke blir hørt, og bare får streng beskjed om å holde seg på rommet sitt, og jeg får vondt VONDT i hjertet...
    Takk og pris for alle "ringblomster" der ute

Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

aprilmamma-

Ny barnehage har gjort Eplejenta til en dansemus av dimensjoner. Men hun klarte å sette ord på behovene sine og har flyttet inn til oss igjen. regner med det kun er en periode, og håper den ikke blir for lang. Hun sparker så ille om natten! Men hun sover hvertfall...

Bor i Eplehuset sammen med Eplemannen, Eplegutta og Eplejenta. Vi har Eplehund, Epleand, Eplehjort og Eplemus.

Ble medlem
    26 Oct 2007
    Sted
    Sandvika

Standard

Takk for flotte ord, og jeg trengte veldig å lese de akkurat nå...

Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Felix Vis innlegg
    Takk for flotte ord, og jeg trengte veldig å lese de akkurat nå...
    jeg leser også innimellom for å minne meg selv på hva jeg egentlig driver med

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •