Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 16 av 16
    Ble medlem
    02 Feb 2007

Standard

Tusen takk, siemens - dette var nyttig
    Lykkelig gift med mannen min
    Mamma til Storebror mars 89
    og lillebroren Lillebap som ble født i mars 06.

Ble medlem
    24 Oct 2006

Standard

Da skal vi prøve ut dette!!! Håper på at det hjelper på å dempe hosten til bolla..
    Mor til verdens beste plomp og verdens herligste lille trollunge!
    og gift med verdens beste

Ble medlem
    03 Oct 2006

Standard

leste om dette for en stund tilbake og fikk endelig testet det ut i praksis nå, det funket ganske bra!!

Ble medlem
    06 Dec 2007
    Sted
    Buskerud

Standard

Nå er det hostesesong igjen hos oss - og i kveld tror jeg jammen vi må prøve alle triksa. Eukalyptusbad, peppermynteolje på brystet og honning m sitron - får vi ikke en god natts søvn nå, så vet jeg neimen ikke!

Ble medlem
    03 Oct 2006

Standard

Må bare skyte inn litt mer om den honningen. Svigerforeldrene mine var honningprodusenter og gårdbrukere før. Mannen min hadde fått låne storebroren sin speiderkniv og klarte å skjære hull i en kanne med maursyre. Halsen, armen, brystet, magen og hele den ene foten ble vått med det samme og syren trakk jo inn i klærne og vætet resten av ungen også etterhvert. Svigermor rev av ham klærne, smurte hele gutten inn med et tykt lag honning og pakket ham inn i et laken før de kjørte til legevakta. En halvtime etterpå var det bare en lett rødme igjen i huden. Det som er litt gøy nå som han er voksen er at huden hans i disse områdene er fullstendig lytefri. Ikke føflekker, kviser, arr... Ingen ting! Til og med tynnere hårvekst.

Ble medlem
    06 Dec 2007
    Sted
    Buskerud

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av fru Potethode Vis innlegg
    Må bare skyte inn litt mer om den honningen. Svigerforeldrene mine var honningprodusenter og gårdbrukere før. Mannen min hadde fått låne storebroren sin speiderkniv og klarte å skjære hull i en kanne med maursyre. Halsen, armen, brystet, magen og hele den ene foten ble vått med det samme og syren trakk jo inn i klærne og vætet resten av ungen også etterhvert. Svigermor rev av ham klærne, smurte hele gutten inn med et tykt lag honning og pakket ham inn i et laken før de kjørte til legevakta. En halvtime etterpå var det bare en lett rødme igjen i huden. Det som er litt gøy nå som han er voksen er at huden hans i disse områdene er fullstendig lytefri. Ikke føflekker, kviser, arr... Ingen ting! Til og med tynnere hårvekst.
    DET er jommenmeg litt av en historie! Visste jo at honning er bra saker, så bra å få det så veldig bekrefta

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •