Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 28
    Ble medlem
    15 Mar 2007
    Sted
    Ø`n

Standard

Herlig, herlig, herlig
    Genialt løst Kaje.
    Mamma til
    Lillegutt 29.04.06,
    Mini 27.04.10
    -og kona til mannen i mitt liv

Standard

While we try to teach our children all about life - our children teach us what life is all about

Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

Ut er en kjempeinspirasjon Kaje!

Jeg har jo slike hormonbomber rundt meg hele tiden og vet at man kommer så utrolig kort med å vifte med fingeren. Det å speile er så smart- for ungdommene de er jo som valper som ikke aner de er store og skumle for små tasser...

jeg veiledet en ungdom sist uke ang dette- han forsto ikke at han kunne virke skummel på en yngre elev- helt til jeg sa at "men hadde du ikke blitt litt stressa om det kom to 19 åringer her og truet deg? For det er den samme aldersforskjellen." han svarte "neeeei" men jeg så på ham at bare tanken var kjip. Og da sa jeg "og om det kom noen så store så var det min jobb å passe på deg- slik jeg passer på de små her på skolen" Da var han plutselig helt enig
    Mange foreldre kunne spart seg en mengde konflikter ved å være høflige

Bor i Eplehuset sammen med Eplemannen, Eplegutta og Eplejenta. Vi har Eplehund, Epleand, Eplehjort og Eplemus.

Ble medlem
    02 Feb 2007

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Eple Vis innlegg
    Jeg har jo slike hormonbomber rundt meg hele tiden og vet at man kommer så utrolig kort med å vifte med fingeren. Det å speile er så smart- for ungdommene de er jo som valper som ikke aner de er store og skumle for små tasser...

jeg veiledet en ungdom sist uke ang dette- han forsto ikke at han kunne virke skummel på en yngre elev- helt til jeg sa at "men hadde du ikke blitt litt stressa om det kom to 19 åringer her og truet deg? For det er den samme aldersforskjellen." han svarte "neeeei" men jeg så på ham at bare tanken var kjip. Og da sa jeg "og om det kom noen så store så var det min jobb å passe på deg- slik jeg passer på de små her på skolen" Da var han plutselig helt enig
    Så utrolig bra, Eple. Du nådde frem til han - og han myknet.
    Inni disse hormonbombene er det jammen mange barn som stekker seg for å bli sett og hørt og få forklart ting.
    Lykkelig gift med mannen min
    Mamma til Storebror mars 89
    og lillebroren Lillebap som ble født i mars 06.

Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kaje Vis innlegg
    Så utrolig bra, Eple. Du nådde frem til han - og han myknet.
    Inni disse hormonbombene er det jammen mange barn som stekker seg for å bli sett og hørt og få forklart ting.
    Jeg vet. De hungrer etter å bli snakket med er min erfaring

Måtte slette det jeg skrev her- det er ikke ok å fortelle alt mulig om jobben på nett. Men kort fortalt- jeg er så glad i de unge. Og det tror jeg de vet også!
    Mange foreldre kunne spart seg en mengde konflikter ved å være høflige

Bor i Eplehuset sammen med Eplemannen, Eplegutta og Eplejenta. Vi har Eplehund, Epleand, Eplehjort og Eplemus.

Ble medlem
    05 Oct 2007

Standard

Så gøy å lese.
    Work with what is given. -Kabat-Zinn

Mamma til Pludrik (mai 2005), Tumle (juni 2007) og Lykkeliten (ventet april 2012)

Ble medlem
    03 Oct 2006
    Sted
    Trondheim

Standard

Jeg ble faktisk helt rørt her. Det blir jeg ikke så ofte.
    Gode Kaje!

-Mamma til Turbo f. -05 og Snuppa f. -07

Ble medlem
    03 Oct 2006
    Sted
    Trøndelag

Standard

Så fin lesning dette var! Jeg ble også rørt, skulle ønske jeg var like god/tøff på kommunikajon som du Kaje! Bøyer meg i støvet
    Mamman til Loa -04, Popper -06 og Mini -10

Ble medlem
    07 Mar 2007
    Sted
    Utvandret
    Blogginnlegg
    11

Standard

Oj, det var veldig bra gjort! Skal jeg prøve å huske på, men vettasøren om jeg klarer å kommunisere på en sånn måte i en sånn situasjon altså.
    Livet med supermann og supersønnene f juni -06 og januar -10 er meningen!

Ble medlem
    24 Nov 2007
    Sted
    Finnmark

Standard

Dette var et helt herlig eksempel på hvordan man kan nå frem med god kommunikasjon. Hipp Hurra for kaje.
    Mammaen til fjordjenta født i april 06 og fjordgutten født i juni 2010.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •