Viser resultater 1 til 8 av 8
    Ble medlem
    27 Apr 2008
    Sted
    Akershus
    Blogginnlegg
    1

Standard the happiest toddler on the block

noen som har denen dvden?? som kan si noe om den? jeg har sykt lyst å dra på seminaret om:

Trassalder, Grensesetting, kommunikasjon og konfliktløsning
    for småbarnsforeldre, og deg som jobber med barn (1-6 år).

der man snakker om hvordan man kan kommunisere med illsinte barn uten og bruke skyld, trusler og straff som fl.eks timeout. desverre er 1300 litt i meste laget for oss akkurat nå og kurset varer fra 17-2130. litt for lenge for en som ammer og midt i leggetiden også, hadde det bare vært på dagtid. men da hadde ikke mannen fått blitt med. dvden koster 300 pluss 50 i porto.(150 ink porto på ebay) skal jeg driste meg til å kjøpe den. det er akkurat info om dette som står i sentrum her hjemem nå og jeg føler ikek jeg finner noe særlig "hjelp" til vennloige metoder noe sted som er for de mellom 1-4 år. mens her er det akkurat for den aldersgruppen!

priser er dog nede i 700 pr person om man e ri gruppe, men om man er en familie på to er prisen 1300 samlet så det ble jo ikke billigere for en gruppe sånn sett..

uansett noen erfaringer?
    Sist endret av katari : 14 Nov 2009 kl 13:57
    Storesøster oktober 2007
    Lillebror august 2009

Ble medlem
    11 Oct 2006
    Blogginnlegg
    2

Standard

Jeg skulle også gjerne hørt erfaringer med denne dvd. Har tenkt tanken selv å kjøpe den.
    Propellen - 03 Filosofen - 05
    Snuppa - 09
    mamma-pappa- og våre firbeinte:

Ble medlem
    17 Oct 2006
    Sted
    Trondheim

Standard

Fanntes det ikke et you tube klipp av deler av denne? Var det Taratroll som fant det og postet et innlegg for et års tid siden om han typen som står bak det.

Skal se om jeg kan finne det. Det var litt diskusjoner hvorvidt denne metoden var god eller " litt i meste laget". Jeg opplevde det som veldig nyttig i kommunikasjon med min da illsinte noe over 1 åring som manglet språket til å uttrykke frustrasjonen sin.
    Hm hm

Lille Tulla sept 2005 Kvakklingen aug 2007

Ble medlem
    27 Apr 2008
    Sted
    Akershus
    Blogginnlegg
    1

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kvakk Vis innlegg
    Fanntes det ikke et you tube klipp av deler av denne? Var det Taratroll som fant det og postet et innlegg for et års tid siden om han typen som står bak det.

Skal se om jeg kan finne det. Det var litt diskusjoner hvorvidt denne metoden var god eller " litt i meste laget". Jeg opplevde det som veldig nyttig i kommunikasjon med min da illsinte noe over 1 åring som manglet språket til å uttrykke frustrasjonen sin.
    ja mener du det om å snakke toddlers? visste ikke at det var det samme som denne boken/dvden er hentet fra. jeg skal uansett kjøpe den fra ebay tror jeg. var jo veldig rimelig forsåvidt!
    Storesøster oktober 2007
    Lillebror august 2009

Ble medlem
    14 Oct 2006

Standard

Denne lå i postkassen i dag. Jeg gleder meg til å se den. Hva synes du om dvden, Katari?

Mamma til J 2005 og O 2008

Ble medlem
    27 Apr 2008
    Sted
    Akershus
    Blogginnlegg
    1

Standard

den ligger fremdeles innpakket i plasten den kom i den gitt.. ups.. synes vel at det ble så ekstrem måte å snakke til ungene på, de få gangene jeg forsøkte ble hun bare enda mer forbanna på meg... så må innrømme det ikek gav så veldig mersmak. men kan forresten ta den med på nattevakt i kveld og se den der, så kan jeg gi feedback om noen dager igjen. Hvis ikke jeg synes det er noe for meg kan jo noen andre få den.
    Storesøster oktober 2007
    Lillebror august 2009

Ble medlem
    04 Oct 2010

Standard Re: the happiest toddler on the block

Bump

mobilsurfer
    Jr (2010) og lillemor (2012)

Ble medlem
    07 Mar 2007
    Sted
    Utvandret
    Blogginnlegg
    11

Standard

Aha, så den har vært omtalt her før - spent på å høre om Petrina har noen erfaringer, katari er vel ikke her lenger?
    Livet med supermann og supersønnene f juni -06 og januar -10 er meningen!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •