Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 38
    Ble medlem
    24 May 2007
    Sted
    Hurum

Standard

Jeg er nok en del tullemamma og kosemamma for det meste. Og så litt syngemamma og skravlemamma.

Ble medlem
    27 Apr 2008
    Sted
    Oslo

Standard

Jeg er en syngemamma og en kosemamma.
    E januar 08 K juli 11

Ble medlem
    12 Oct 2006
    Sted
    Bergen

Standard

Lesemamma, tror jeg. Når jeg har tid og overskudd, er jeg mer. I dag har jeg fått smakt på det - har til og med vært lekemamma, noe av det jeg er dårligst på!
    juni 03 + oktober 04 + november 07

Alle barn er våre barn.

Ble medlem
    07 Mar 2007
    Sted
    Utvandret
    Blogginnlegg
    11

Standard

Jeg er tullemor, kosemor, skravlemor, lesemor, syngemor og lekemor. På gode dager er jeg problemløsermor, på dårlige dager utålmodighetsmor.
    Livet med supermann og supersønnene f juni -06 og januar -10 er meningen!

Ble medlem
    15 Oct 2006
    Sted
    Bergen

Standard

Jeg er en tullemamma. En som drar spøker som ungene digger, men jeg selv synes er litt ork når jeg ikke er ovenpå. hihi
    Mammaen til -03, -06 og -09

Ble medlem
    05 Oct 2007

Standard

Jeg er nok en kosemamma, trøstemamma og oppmuntringsmamma... Kanskje det bare er tre sider av samme sak?
    Sist endret av Prestekrage : 29 Dec 2009 kl 23:41
    Work with what is given. -Kabat-Zinn

Mamma til Pludrik (mai 2005), Tumle (juni 2007) og Lykkeliten (ventet april 2012)

Ble medlem
    15 Oct 2006
    Sted
    USA

Standard

Jeg er kosemor, og litt tulle-og-tøyse-mor. Det siste nesten bare med vesla, storebror liker ikke så godt når vi tuller og tøyser. Og det første mest med storebror, vesla liker egentlig ikke så veldig godt når det blir for mye kosing. Så jeg er egentlig litt ulik mor for de to, siden det er det de trenger og liker.
    -diab-
    Storebror mars 2002 og vesla oktober 2005

Et barn gjør kjærligheten større, dagene kortere, nettene lengre, bankkontoen mindre, hjemmet lykkeligere, klærne krøllete, fortiden glemt og fremtiden verdt å leve for.

Ble medlem
    29 Apr 2007

Standard

Bråkemamma Både med herjing og leking, aktiviteter og fysisk utfordring, krabber gjerne rundt på gulvet og leker ku,bjørn,fisk,drage osv, drar på telttur,fisketur,utforskebyen-tur .
    Jeg er også en masemamma, det kan også kalles aktivisering og igangsettings-mamma.
    Kaffe og te-lage og drikke/kokkelerings mamma

KOsemamma og organiseringsmamma med overskudd og planlagte aktiviteter for alle med humor og tid og tolmodighet på de gode dagene.
    Alveprinsen mai 2007

Ble medlem
    27 Apr 2008
    Sted
    Akershus
    Blogginnlegg
    1

Standard

jeg er en hobby-byggelekemamma, ikke så god på rollespill lek med andre ord. ellers er jeg en skippertakmamma- gjør det meste i skippertak, en synge og dansemamma. selv om vi ikke nå får lov å synge hjemme- er nemelig bare H som skal synge ALENE her nå jeg er en kose meg innemamma da, skulle ønske jeg var mer leke utemamma men det ligger ikke i meg. altså jeg er gjerne ute på sommeren og sånn, men uteaktiviteter på vinteren er jeg IKKE god på.

har gode og dårlige dager som de fleste. er ikke noe jeg føler jeg er overlegen på egentlig. prøve rå være en lyttemamma og en god støttespiller for barna. jeg er definitivt en meglermamma/glatte over og fylle hullene mamma. mekler der jeg kan får at alle skal få en så fin hverdag som mulig. og tar gjerne ett par ekstra ting på mine skuldre så resten skal ha en ok dag.
    Storesøster oktober 2007
    Lillebror august 2009

Ble medlem
    11 Oct 2006
    Blogginnlegg
    2

Standard

På en god dag er jeg vel en skravle, danse, synge og lese mamma. Kanskje mest danse og synge mamma. Det gjør vi jo daglig.
    Og jeg elsker å se gleden i ungenes smil når vi svinger oss i valsen!
    Propellen - 03 Filosofen - 05
    Snuppa - 09
    mamma-pappa- og våre firbeinte:

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •