Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 26 av 26

Tråd: vaginadialog?

Ble medlem
    22 Sep 2007
    Sted
    Hedmark

Standard

Mamma til lille snupp født mars-07
    og lillesøster født november -10

Ble medlem
    07 Mar 2007
    Sted
    Utvandret
    Blogginnlegg
    11

Standard

Herrlig!!
    Livet med supermann og supersønnene f juni -06 og januar -10 er meningen!

Ble medlem
    05 Mar 2009
    Sted
    utflytta trønder

Standard

Jeg er jo en stor tilhenger av og forkjemper for å lytte til kroppen så jeg likte denne dialogen godt. Tror sannelig vi skal ta en lignende samtale hjemme til oss. Og jeg lurer veldig på hvilken stemme de forskjellige kroppsdelene har her i huset..mon tro om rompa er litt grovere i stemmen?
    ..barn lærer ikke av vår forståelse, men sin opplevelse...
    dunderdame med dundermann
    , dunderpels og to dunderbarn: Loppa (mai'08) og Hopalong (mai'11)

Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

denne hadde jeg glemt! Herlighet- vi leker så mye og snakker til armer, ben og til underliv i denne familien. Det er av og til som jeg er litt redd for hva hun forteller i barnehagen
    Mange foreldre kunne spart seg en mengde konflikter ved å være høflige

Bor i Eplehuset sammen med Eplemannen, Eplegutta og Eplejenta. Vi har Eplehund, Epleand, Eplehjort og Eplemus.

Ble medlem
    05 Mar 2009
    Sted
    utflytta trønder

Standard

Kommuniserende kroppsdeler kan jeg jo mye om, men det er sjelden de er så pratsomme som de i Eple-heimen

Jeg undrer meg (les. tidvis bekymrer meg) hva Loppa skravler om av og til, når ped.leder forteller at hun nesten ikke får spist frokosten sin for enten så skravler hun eller så ler hun eller lytter så intenst at matboksen går i glemmeboka.
    ..barn lærer ikke av vår forståelse, men sin opplevelse...
    dunderdame med dundermann
    , dunderpels og to dunderbarn: Loppa (mai'08) og Hopalong (mai'11)

Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av dunderdama Vis innlegg
    Jeg er jo en stor tilhenger av og forkjemper for å lytte til kroppen så jeg likte denne dialogen godt. Tror sannelig vi skal ta en lignende samtale hjemme til oss. Og jeg lurer veldig på hvilken stemme de forskjellige kroppsdelene har her i huset..mon tro om rompa er litt grovere i stemmen?
    rumpen her er skikkelig frekk! Den løper av og til etter gutta og vifter seg frem og tilbake mens den roper "rumpe rumpe" Den må vi være litt streng med faktisk

Sitat Opprinnelig skrevet av dunderdama Vis innlegg
    Kommuniserende kroppsdeler kan jeg jo mye om, men det er sjelden de er så pratsomme som de i Eple-heimen

Jeg undrer meg (les. tidvis bekymrer meg) hva Loppa skravler om av og til, når ped.leder forteller at hun nesten ikke får spist frokosten sin for enten så skravler hun eller så ler hun eller lytter så intenst at matboksen går i glemmeboka.
    Jeg opplever jo stadig at elever forteller ting- som at de har hørt foreldrene ha sex og sånn.

Det morsomste jeg har hørt om var en jente som i 1. klasse tok med en bunke med bilder for å vise læreren "se- her e mamma på fest!"

ja ja- det var en avsporing, men det tåler vi jo
    Mange foreldre kunne spart seg en mengde konflikter ved å være høflige

Bor i Eplehuset sammen med Eplemannen, Eplegutta og Eplejenta. Vi har Eplehund, Epleand, Eplehjort og Eplemus.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •