Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 15 av 15
    Ble medlem
    02 Feb 2007

Standard

Jeg kjenner meg veldig igjen. Og forsøker å ta meg i det. For jeg vet jo akkurat hvor lite det hjelper når mannen kommer med slike kommentarer overfor meg .
    Lykkelig mamma til Solkremen (mai 06) og Blåbæret (mai 09). Kona til J.

Pink Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Rivella Vis innlegg
    Jeg kjenner meg veldig igjen. Og forsøker å ta meg i det. For jeg vet jo akkurat hvor lite det hjelper når mannen kommer med slike kommentarer overfor meg .
    Huff ja, sånne kommentarer blir ikke bedre om de er fra en voksen til en annen.

Ble medlem
    07 Mar 2007
    Sted
    Utvandret
    Blogginnlegg
    11

Standard

Kjenner meg igjen, det kommer tankeløse greier som er helt unødvendige og som bare blir så gærne atte.
    Livet med supermann og supersønnene f juni -06 og januar -10 er meningen!

Ble medlem
    05 Mar 2009
    Sted
    utflytta trønder

Standard

Kjenner meg igjen her også. Det kommer ofte en unødvendig kommentar når begeret er litt for fullt. Jeg opplever allikevel kommentarene er lettere å begrense/kontrollere enn de automatiske oppgitte sukka som kommer før jeg får trukket pusten og sentrert meg litt. Dette har jo selvfølgelig blitt kopiert av Loppa
    ..barn lærer ikke av vår forståelse, men sin opplevelse...
    dunderdame med dundermann
    , dunderpels og to dunderbarn: Loppa (mai'08) og Hopalong (mai'11)

Pink Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av siemens Vis innlegg
    Kjenner meg igjen, det kommer tankeløse greier som er helt unødvendige og som bare blir så gærne atte.
    Ja, det er tankeløst for min del, ligger ikke så mye omtanke i slike kommentarer iallfall.

Sitat Opprinnelig skrevet av dunderdama Vis innlegg
    Kjenner meg igjen her også. Det kommer ofte en unødvendig kommentar når begeret er litt for fullt. Jeg opplever allikevel kommentarene er lettere å begrense/kontrollere enn de automatiske oppgitte sukka som kommer før jeg får trukket pusten og sentrert meg litt. Dette har jo selvfølgelig blitt kopiert av Loppa
    Ja, sånne sukk er heller ikke noe særlig, de kommer lett her også.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •