Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 27 av 27

Standard

Takk for alle svarene! Jeg har notert alt som jeg tror vi kan bruke i vår familie og vi skal prøve å ha en bedre hverdag. I dag har jeg faktisk klart å ikke bli sint, men det var kanskje fordi samboeren min kom tidlig hjem fra jobben, og hjalp masse med barna og middag, osv... Det var ikke stressfult i kveld, og barna var ganske rolige. Jeg bygde lego med den største og den minste var ute med faren sin. Hvis bare det kunne være slik hver dag...

Jeg er veldig glad å ha kommet på dette forumet Tusen takk for alle forslagene, virkelig Det hjalp!

Standard

Noen ganger hjelper det bare å få det skrevet ned, da går tankene i spinn og man finner på en måte ut av det.
    Blomst 97
    Bell 99
    Boble 04
    Mille 08
    Knerten 13
    og bestemor til lille Theo 15

Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

Mange foreldre kunne spart seg en mengde konflikter ved å være høflige

Bor i Eplehuset sammen med Eplemannen, Eplegutta og Eplejenta. Vi har Eplehund, Epleand, Eplehjort og Eplemus.

Ble medlem
    04 Feb 2008
    Sted
    hegreland

Standard

Så fin denne tråden ble! Vil bare si du ikke er alene. I perioden da vi bygget huset (bare et par mnd siden vi flyttet inn) mannen nye borte på jobb og jobbet med andre ting når han først er hjemme kjent jeg at jeg brukte opp all godviljen på ham og ikke hadde noe igjen til ungene, og da var sinnamamma på null komma nix. Når største litt småflirende kunne peke på plakaten, så fikk jeg en påminner at der var sinnadamen på vei fram...
    I en periode der husker jeg vi hadde en plakat på kjøleskapet, med clip-art bilder for barna og for meg. Et par bilder hver med ting vi ikke ville de andre skulle gjøre med kryss over og flere bilder med den oppførselen vi ville ha. F.eks. kryss over sinnadamen og rotebarna og smil ved aktivitetsmamma og kle-på-seg-selv-barna eller barna som delte leker.
    Velkommen hit til oss forresten, håper du vil trives!

(Sendt fra mobilen og retta av autocorrect ;-)
    Sist endret av Pelly : 17 Dec 2011 kl 09:47
    Yoga, sau og strikkepinner.

Ble medlem
    11 Mar 2009
    Sted
    bergen

Standard

Hei Softis, ble sittende å lese tråden nå, et halvt år senere..
    Og jeg kjenner meg sånn igjen! To små gutter og en mamma som vil så vel, men som blir så FRUSTRERT! Hvorfor skal det være så vanskelig??
    Fine svar, godt å lese. For et forum dette er altså! Jeg imponeres stadig.
    Hvordan går det med dere nå, da?

Standard

Hei!
    Det går faktisk bedre, ikke alle dager, men stort sett er jeg ganske mindre sint på dem. Det føles godt...
    Minste gutten er blitt litt større, så det hjelpe jo litt, han er mer selvstandig, snakker mye bedre og forstår mer også!

Ble medlem
    11 Mar 2009
    Sted
    bergen

Standard

Så godt å høre!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •