Side 12 av 12 FørstFørst ... 2101112
Viser resultater 111 til 112 av 112

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Eple Vis innlegg
    Man blir ikke krenket av at mor vil gå på do alene... Man blir avvist og det kan resultere i triste følelser, men det tåler og trenger barn tenker jeg. Juul fikk spm om "vil ikke barnet føle seg avvist?" og svarte "jo det håper jeg absolutt!" .
    Er litt stille her på jobben for tida og defor "sniker" jeg meg inn her igjen. Dette er jo fagutvikling. Men nå blir jeg borte en halvtimes tid. Går på bibiloteket for å låne en Jesper Juul bok eller to.

Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Øystein Vis innlegg
    Er litt stille her på jobben for tida og defor "sniker" jeg meg inn her igjen. Dette er jo fagutvikling. Men nå blir jeg borte en halvtimes tid. Går på bibiloteket for å låne en Jesper Juul bok eller to.
    jeg har en personlig favoritt- "smil- vi skal spise" Håper du finner Juul mer nyansert enn i artiklene, de er jo litt mer tabloide enn han er i bøkene, selv om hans skrivestil er ganske direkte og "to the bone"

En annen bok som jeg liker godt, men som er litt mer "tunglest" enn de andre er "fra lydighet til ansvarlighet" og den snur litt opp ned på metodetenkning. Vi var på foredrag med ham i kollegiet samtidig som vi skulle innføre et klasseledelsesprogram og det ble helt kræsj...
    Mange foreldre kunne spart seg en mengde konflikter ved å være høflige

Bor i Eplehuset sammen med Eplemannen, Eplegutta og Eplejenta. Vi har Eplehund, Epleand, Eplehjort og Eplemus.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •