Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 22
    Ble medlem
    23 Apr 2008

Standard Søskenboka som e-bok! Og flere gratis tio-bøker

Min favoritt-tio-bok, Søskenboka, er ikke i salg for tiden. Den er derimot på biblioteket, og i dag oppdaget jeg at den er e-bok på nasjonalbiblioteket! Juhu!

Her er den: http://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010073008004

Ble medlem
    23 Apr 2008

Ble medlem
    23 Apr 2008

Standard

Noen som finner noen flere perler?

Ble medlem
    25 Sep 2006

Standard

Så flott! Jeg kjøpte søskenboka nylig brukt fra play.com for 3 euro inkl porto. Men har ikke fått begynnt på den ennå. Det er jo enklere å lese på norsk, så e-bok er veldig flott!

"Der mine meninger/tolkninger er likegyldige, der alt er planlagt og sannheten er satt, der det ikke er plass til mine spørsmål, mine teorier, mine uttrykk, der er det i virkeligheten ikke plass til meg." Carla Rinaldi

Ble medlem
    23 Apr 2008

Standard

Det er jo ikke e-bok til å laste ned, så man må sitte og lese i nettleser. Så for lange bøker er det ikke godt egnet. Men søskenboka er lettlest og man kan godt lese litt her og litt der, så det er ikke så dumt.

Spent på hvordan dette blir på nettbrett - det er vi i ferd med å få nemlig.

Ble medlem
    02 Feb 2007

Standard

Du, så fint!
    Jeg kom inn på Juul-boka, og det går jo fint å lese.
    Jeg kommer ikke inn på den søskenboklinken, kan det være noe feil med linken tro?
    Lykkelig gift med mannen min
    Mamma til Storebror mars 89
    og lillebroren Lillebap som ble født i mars 06.

Ble medlem
    23 Apr 2008

Standard

Hm. Den virker hos meg. Men du kan jo bare gå på nb.no og søke opp Søskenboka.

Ble medlem
    02 Feb 2007

Standard

Ja hurra, nå fant jeg den.
    Lykkelig gift med mannen min
    Mamma til Storebror mars 89
    og lillebroren Lillebap som ble født i mars 06.

Ble medlem
    23 Apr 2008

Standard

Jeg dytter på denne - jeg lette opp boka nå, og på siden der fant jeg en lenke hvor det sto "kjøp boka". Søskenboka er jo ikke i vanlig salg, men det kan hende det er en mulighet for print-on-demand? Uansett kan sikkert flere gjerne trykke på den lenken, så får forhåpentlig rette vedkommende vite at det er et marked for denne boka på norsk. Jeg får sikkert en tilbakemelding, oppdaterer tråden da.

Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

Takk for link!

Den burde bli trykket opp ja. Kanskje vi kunne sende mail til forlaget- flere av oss?
    Mange foreldre kunne spart seg en mengde konflikter ved å være høflige

Bor i Eplehuset sammen med Eplemannen, Eplegutta og Eplejenta. Vi har Eplehund, Epleand, Eplehjort og Eplemus.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •