Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Enirtak Vis innlegg
    Så flott blogg. Og gurimalla så voksent han uttrykker seg. Har han fått litt hjelp, eller er han så flink helt alene?
    La inn en kommentar i posten om lillesøsterbøkene. De er veldig kjekke!
    Han har alltid kommunisert som "en gammel mann". Og ja, han skriver helt selv. Han er også utrolig god på å skrive andre typer tekster også. Og har nettopp skrevet en prolog og første avsnitt av en fortelling som er skikkelig god! Ikke at jeg er helt objektiv da, men han skriver godt
    Mange foreldre kunne spart seg en mengde konflikter ved å være høflige

Bor i Eplehuset sammen med Eplemannen, Eplegutta og Eplejenta. Vi har Eplehund, Epleand, Eplehjort og Eplemus.

Standard

Tror man kan være objektiv, selv om det er ens egne barn. Og det lille jeg har lest, så skriver han hvertfall veldig godt (synes jeg da, men jeg er jo ikke akkurat kvalifisert til å uttale meg, så det er jo bare synsing). Husker jeg fikk lese en del stiler skrevet av noen 9. Klassinger en gang, og noen få var veldig gode. Mange helt ok, og så var det et par som var helt forferdelige. Bl.a en som skulle skrive om forurensning, og som på mystisk vis snudde stilen til å handle om fotball. Han gjorde visst det uansett hva oppgaven var, han er nok ekstremt stor forskjell, ikke bare i kognitive evner, men også i modenhetsnivå i den alderen. Og i stilene / måten de skriver på skinner det ganske godt igjennom....

Standard

Helt enig! Ikke bare skriver han imponerende godt, men det er flott å se omsorgsevnen han viser for søsteren sin. Kanskje ikke det kuleste for en fjortis, men om et par år drar han damer på det
    Trøtt og lykkelig kone til Mannen, mamma til Knubben (oktober 2011) og Nurket (mars 2013).

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •