Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 24 av 24

Standard

Tar tilbake det jeg skrev i går, fordi det er noe helt annet med to klistremerker én gang enn et rigid skjema. Lurer egentlig på om ungene forstår så mye av det, og pushing av bleieslutt har lite/ingenting for seg før barna faktisk ikke er klar for det.
    Mor til Tutta (2007), Sussus (2010) og Pippa (2014). Ekkornfamilie i Prøysenland.

Ble medlem
    03 Dec 2012

Standard Re: Klistremerkebelønning i barnehagen - hjeeelp!

Premie en gang eller to har jeg lite mot. Premie hos tannlegen eller når man tar blodprøver er greit for meg. Men når det blir systematisk, og for et naturlig behov som dogåing, så skurrer det veldig i mine ører.
    Guttungen -09
    Lillegutt aug -13

Ble medlem
    14 Oct 2006

Standard Klistremerkebelønning i barnehagen - hjeeelp!

Jeg er enig i at det er helt feil å bruke klistremerker for å få til å slutte med bleie. Dette ordner seg. Noen trenger nok litt oppbakking underveis, det gjorde vår gutt, men det ordnet seg og helt uten mas fra barnehagen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mamma til J 2005 og O 2008

Ble medlem
    04 Oct 2010

Standard

Deilig å høre at flere har samme syn som meg. Hele meg sa NEI og jeg ga klar beskjed da jeg var der. En smule forvirra barnehagetante kan du si...dogåing kan fort forkludres og det er så mange som plages med bæsjing og forstoppelse at dette vil jeg skal gå sin naturlige gang. Og hvis det er et problem for bhagen kan han jo bare være hjemme..ikke akkurat sånn at mannen jobber
    Jr (2010) og lillemor (2012)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •